Re: Dziwne. Ja o pomidorach.

Data: 2003-10-06 22:01:12
Temat: Re: Dziwne. Ja o pomidorach.
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl>

> Jest polska odmiana pomidorów koktajlowych o nazwie "Koralik". Ma ładne
> grona do 30 owoców. Można uprawiać w pojemnikach
> na balkonach. W "Działkowcu" polecali go do uprawy w mieszkaniu. Owoce
> bardzo smaczne. Efektownie wyglądają w sałatkach np. w tej nazywanej u
> nas grecką. Producent twierdzi, że mają o 25% więcej witaminy C niż inne
> pomidory.
> Nie sprawdzałam.
> Problemem może być kupno rozsady. Trzeba sobie wychodować samemu.
> Pozdrawiam
> Bea
:)
u nas w Poznaniu mozna bylo bez problemu kupic zarowno
sadzonki Koralikow jak i ciut wieksze Maskotki
( koraliki maja owoce 10 -15 mm a maskotki okolo 20 mm )
:)
30 owocow na jednym gronie to bajka
sadze
ze sie komus pomylilo z iloscia gron na krzaku
:)
post wyzej padlo
ze sa to bardzo odporne pomidory
a mnie sie wydaje
ze wrecz przeciwnie
tylko te koktailowe odmiany mialy u mnie poskrecane (chore ?)liscie
:)))))
faktycznie moga miec wiecej witaminy C
bo sa bardziej kwasne od nie tylko Bawolich serc
ale rowniez Malinowych
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe