Re: Dziwne "drgawki"

Data: 2009-05-28 18:04:19
Temat: Re: Dziwne "drgawki"
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

Marek Bieniek wrote:

> On Thu, 28 May 2009 16:13:45 +0200, tomek wilicki wrote:
>
> Ach - i jeszcze coś, krynico moądrości :)

> 1. Czy nasz pytek pisał coś o biegunkach? :)

tak, dopiero jednak gdy go wprost o to zapytałem - z doświadczenia wiem, że
właśnie biegunki najczęściej prowadzą do fascykulacji, również
osobistego :P

> 2. Czy ja pisałem o leczeniu fascykulacji objawowych?

Nie, a czy ja pisałem że Ty pisałeś?

> 3. Nawet wikipedii nie potrafisz obsłużyć, pajączku :D
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Benign_fasciculation_sy
ndrome

Magnesium Deficiency can cause both fasciculations and anxiety.

I z bliźniaczego artykułu:

Inadequate magnesium intake can cause fasciculations, especially after a
magnesium loss due to severe diarrhea. Over-exertion is another risk factor
for magnesium loss. As 70-80% of the adult population does not consume the
recommended daily amount of magnesium...

CBDW