Dziwne problemy

1. Data: 2006-07-11 16:58:00

Temat: Dziwne problemy
Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chcę pomóc znajomej. Od 4 tygodni boli ją żuchwa podczas mówienia
i jedzenia. Ten ból coraz bardziej się nasila a internista nie ma
pojęcia skąd się bierze. Podejrzenie padło na wyleczony wcześniej
ząb. Teraz jest na nowo rozwiercony i leczony kanałowo. Od tygodnia
boli ją też ucho przy żuchwie, pojawiły się również bóle głowy
i gardła. Dostała antybiotyk lecz po tygodniu nie ma poprawy. Teraz
lekarz zmienił jej antybiotyk na inny (nie znam nazwy).
Co jej może być? Jakie badanie powinna wykonać, aby coś wykryć?
IMO, to może być angina, ale nie jestem specjalistą.

2. Data: 2006-07-11 18:10:51

Temat: Re: Dziwne problemy
Od: "zonkis" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

Polski pacjent <l...@t...pl> napisal nam:

> Witam,
> chcę pomóc znajomej. Od 4 tygodni boli ją żuchwa podczas mówienia

nie jestem lekarzem ale staw s-ż? Moze jakas wada zgryzu? Moze chrzastki czy
ta podkladeczka sie starla i kosc ociera... jakies usg, rtg tego stawu?

3. Data: 2006-07-11 18:46:00

Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zonkis napisał(a):

> nie jestem lekarzem ale staw s-ż? Moze jakas wada zgryzu? Moze chrzastki czy
> ta podkladeczka sie starla i kosc ociera... jakies usg, rtg tego stawu?

No właśnie nikt nie zlecił badań, była z tym problemem u
stomatologa i internisty. Stwierdzili, że wszystko jest ok. Kiedyś
się po prostu obudziła z bólem. A teraz dochodzi ból głowy, ucha,
gardła..

4. Data: 2006-07-11 19:25:29

Od: "Baluu" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam podobnie, ale u mnie jeszcze dobija mnie praca w klimatyzacji...

5. Data: 2006-07-11 20:51:31

Od: CosMo <v...@w...ze.spamem.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polski pacjent napisał(a):
> [...]
> stomatologa i internisty. Stwierdzili, że wszystko jest ok. Kiedyś
> się po prostu obudziła z bólem. A teraz dochodzi ból głowy, ucha,

U mnie tak się objawiał węzeł chłonny, który po pewnym czasie nie
wytrzymał ignorancji lekarzy szprycujących mnie antybiotykami na różne
dolegliwości i po prostu wyskoczył dając jasno do zrozumienia co jest
przyczną :)

6. Data: 2006-07-11 22:40:03

Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

CosMo napisał(a):

> [...]
> wytrzymał ignorancji lekarzy szprycujących mnie antybiotykami na różne
> dolegliwości i po prostu wyskoczył dając jasno do zrozumienia co jest

Cholera.. i jak to się skończyło? Wchłonął się? Też u niej
podejrzewam węzeł, ale twierdzi, że żadnego nie czuje... sam gdy
mam powiększone węzły, szczęka mi nieco "wychodzi z zawiasów" ale
czy to może powodować bóle ucha i połowy glowy?

7. Data: 2006-07-11 23:03:22

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:1152637079.982233.29870@p79g2000cwp.googlegroup
s.com tako rzecze
Polski pacjent

> Od 4 tygodni boli ją żuchwa podczas mówienia
> i jedzenia. Ten ból coraz bardziej się nasila a internista nie ma
> pojęcia skąd się bierze.

Przy rożnych postaciach reumatyzmu zdarza się i tam stan zapalny
stawów, choć bardzo rzadko się , żeby był to pierwszy zaatakowany staw.

--
"Czy wierzę, że Kaczyński jest prezydentem? Ja nie chcę w tej chwili
mówić o swojej wierze. To będzie sprawdzane. Ja sądzę, że to

8. Data: 2006-07-12 00:24:57

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<l...@t...pl> napisal(a):
> [...]
> Co jej może być? Jakie badanie powinna wykonać, aby coś wykryć?
> IMO, to może być angina, ale nie jestem specjalistą.

Neuralgia nerwu trójdzielnego. Nie jestem lekarzem, nie znam się,
aczkolwiek z tego co czytam, to sporo ludzi raportujących podobne
objawy ma właśnie to schorzneie. Bliżej niewyjaśnione bóle jednej
strony twarzy, zębów.
--
Samotnik

9. Data: 2006-07-12 22:01:08

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

CosMo pisze 11-07-2006 22:51:

> [...]
> wytrzymał ignorancji lekarzy szprycujących mnie antybiotykami na różne
> dolegliwości i po prostu wyskoczył dając jasno do zrozumienia co jest

A gdzie wyskoczył? Z okna? Zostawił list pożegnalny, w którym wszytko
opisał?

MSPANC :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

10. Data: 2006-07-13 17:13:41

Od: Tomasz <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

zonkis napisał(a):

> nie jestem lekarzem ale staw s-ż? Moze jakas wada zgryzu? Moze chrzastki czy
> ta podkladeczka sie starla i kosc ociera... jakies usg, rtg tego stawu?

A moze to jest zaciskanie zebow podczas snu? Czesto po tym sa rozne
problemy, typu bol glowy, przeskakiwanie zuchwy, scieranie szkliwa itp.

Pozdr
Tomasz

Wielkosc tarczycy
jak zdiagnozowac tętniaka mózgu?