Re: Dziwny ból

Data: 2007-04-25 17:11:16
Temat: Re: Dziwny ból
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@g...com>

Użytkownik "netka" <n...@g...com> napisał w wiadomości
news:1177402235.419889.223610@n35g2000prd.googlegrou
ps.com...

> Jedyne rozsądne postepowanie to dalsze diagnozowanie z udzialem lekarzy.
>
> Na grupie psi życzliwe rady mogą być tylko typu: "moja babcia (znajoma,
> kuzynka itp.) też tak miała...".

Wlasnie chcialabym uslyszec tych relacji, typu: moja
babcia,ciocia .....
Caly czas jestem pod kontrola specjalistow, ale jak to z lekarzami,
oni sami gdybaja i czasem pacjent musi ich naprowadzic na dalsze tory
diagnozowania,np. a moze by tak to......Dlatego licze na opinie i
doswiadczenie innych pacjentow z podobnymi przypadkami :-))
Co do naprowadzania, to proponowałbym by zapytać lekarza specjalistę czy nie
byloby celowe wykonanie scyntygrafii stawu biodrowego.
Takie badanie często wskazuje możliwe przyczyny które nie są możliwe do
wykrycia badaniami rentgenowskimi, czasem nawet obraz CT nie pokaże zmian
ktore można wykryć badaniem scyntygraficznym. Jest to tylko sugestia i
niekoniecznie musi być trafna...ale spróbować można.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt