E.coli. No to...

241. Data: 2011-06-08 15:31:06

Temat: Re: E.coli. No to...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

====================

> kto pyta nie bladzi. :) ale tym razem musisz pobladzic.
> Czyli- jak przypuszczałem: jesteś dziewicą. I to wszystko dlatego...

Dołączasz u mnie do zacnego grona posiadaczy zepsutej kuli :) Ten
wniosek mnie powalił :D

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

242. Data: 2011-06-08 15:39:04

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

====================

> kto pyta nie bladzi. :) ale tym razem musisz pobladzic.
> Czyli- jak przypuszczałem: jesteś dziewicą. I to wszystko dlatego...

a ten tylko o jednym...i kto tu kogo molestuje. lol.

i.

243. Data: 2011-06-08 15:39:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]

> Już dawno Cię miałem zapytać: czy masz partnera (męża)? Czy kiedykolwiek
> ktoś Cię kochał, komuś na Tobie zależało?

Chiron w zajebiaszczej formie - czy tylko mnie to razi?

244. Data: 2011-06-08 15:52:31

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

====================

> Chiron w zajebiaszczej formie - czy tylko mnie to razi?

sie mi widzi, ze to jego codzienna forma...

i.

245. Data: 2011-06-08 16:17:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-08 15:19, Ikselka pisze:

> Mówimy o odśnieżaniu WLASNEGO podjazdu.

A to na własny podjazd pada w innych porach, niż na drogi i ulice?
W Kieleckiem chyba wszystko jest możliwe... 333333-)

Ewa

246. Data: 2011-06-08 19:16:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

====================

> [...]
> Czyli- jak przypuszczałem: jesteś dziewicą. I to wszystko dlatego...

Dołączasz u mnie do zacnego grona posiadaczy zepsutej kuli :) Ten
Aicha, Aicha- popatrz na całość, proszę:-)

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

247. Data: 2011-06-08 19:24:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" napisał w wiadomości grup

====================

> Chiron w zajebiaszczej formie - czy tylko mnie to razi?

sie mi widzi, ze to jego codzienna forma...

I zapewne nie razi Cię, że Ixi kiedyś opowiedziała o swoim tacie- a Ty
zachowałaś się teraz jak ostatnia niedorżnięta? Może opowiesz nam o swoich
rodzicach- pośmiejemy się?
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

248. Data: 2011-06-08 19:26:37

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

====================

> [...]
> I zapewne nie razi Cię, że Ixi kiedyś opowiedziała o swoim tacie- a Ty
> zachowałaś się teraz jak ostatnia niedorżnięta? Może opowiesz nam o swoich

akurat tutaj nie bylo nic do smiechu. I nie bylo to moim zamiarem. Ixi sie
nie kryla ze swiatopogladem swojego ojca, ot co.

i.

249. Data: 2011-06-08 19:28:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

====================

> [...]

akurat tutaj nie bylo nic do smiechu. I nie bylo to moim zamiarem. Ixi sie
nie kryla ze swiatopogladem swojego ojca, ot co.

To opowiesz? Też Ci wsadzę szpilę i wstawię taką emotkę :-(

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

250. Data: 2011-06-08 19:33:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

====================

=========================

> akurat tutaj nie bylo nic do smiechu. I nie bylo to moim zamiarem. Ixi
> sie
> nie kryla ze swiatopogladem swojego ojca, ot co.

> To opowiesz? Też Ci wsadzę szpilę i wstawię taką emotkę :-(

musze cie zmartwic, nie jestem toba ani ixi.

i.

Re: Majster od tapet.
Re: Majster od tapet.
Re: Majster od tapet.