E.coli. No to...

371. Data: 2011-06-11 10:08:08

Temat: Re: E.coli. No to...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> hihi, Ty też nie widzisz różnicy między nieruchomością w mieście a zagrodą
> na wsi?

No nie wiem ... nieruchomość w mieście brzmi dumniej ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

372. Data: 2011-06-11 12:28:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 12:08:08 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> No nie wiem ... nieruchomość w mieście brzmi dumniej ?

Oczywiście!

Nieruchomości miejskie:
http://tiny.pl/hf1nh
Zagroda wiejska:
http://tiny.pl/hf143

:-D

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

373. Data: 2011-06-11 13:41:07

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem ... nieruchomość w mieście brzmi dumniej ?
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

hihi, chyba tak, skoro tak xlzabolało ;)

kiwiko

374. Data: 2011-06-11 15:20:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 15:41:07 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> hihi, chyba tak, skoro tak xlzabolało ;)

Ojbardzo, Robbaczku 3-)

375. Data: 2011-06-11 15:46:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> hihi, chyba tak, skoro tak xlzabolało ;)

Ojbardzo, Robbaczku 3-)
=============
No wiesz, zaleta mądrości: można udawać durnia. Naprawdę uważasz, że Robakks
był aż tak bardzo mądry, żeby tak dobrze grać kompletnego durnia?
:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

376. Data: 2011-06-11 16:00:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============
> No wiesz, zaleta mądrości: można udawać durnia. Naprawdę uważasz, że Robakks
> był aż tak bardzo mądry, żeby tak dobrze grać kompletnego durnia?
> :-)

Nie uważam, aby był głupi. A pomysł rozdwojenia się w dialożku - bardzo
ciekawy. No i koncepcja pozostania w grupie pod inną osobą - wspaniała :-)

377. Data: 2011-06-11 18:07:01

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojbardzo, Robbaczku 3-)

Nie obrażaj Robbaczka.

378. Data: 2011-06-11 21:28:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Oczywiście!
>
> Nieruchomości miejskie:
> http://tiny.pl/hf1nh
> Zagroda wiejska:
> http://tiny.pl/hf143
>
> :-D

Pozostaje mieć nadzieję na wyrok ze Strassburga normujący ilość dziewic
na metr kwadratowy stodoły przypadający na metr sześcienny siana (ilość
wideł w sianie - staropolski hazard) ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

379. Data: 2011-06-12 15:02:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 23:28:32 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Pozostaje mieć nadzieję na wyrok ze Strassburga normujący ilość dziewic
> na metr kwadratowy stodoły przypadający na metr sześcienny siana (ilość
> [...]

Czasem myślę, że ci tam w Strassburgu to naprawdę nie mają co robić...

380. Data: 2011-06-17 13:03:39

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojej, nadziałem się na ciętą ripostę. Fak.

Tak to jest, długo nie odświeżasz - niegy potem nie wiadomo, co pod spodem
siedzi.

Re: Majster od tapet.
Re: Majster od tapet.
Re: Majster od tapet.