E.coli. No to...

361. Data: 2011-06-10 07:04:40

Temat: Re: E.coli. No to...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:isr7ig$7s3$1@mx1.internetia.pl...

> Ja mam, ze piep...ny gminny chodnik musze odsniezac, mimo, ze po nim
> praktycznie nie chodze.

Ale w ustawie nie jest napisane, że musisz robić to nieodpłatnie. Wystaw
gminie rachunek, ofkors nie przyjmą, ty ich do sądu, sąd też ci odwali,
odwołanko itd. a na końcu do Strassburga. Nic się nie zmieni, jeśli zamiast
walczyć o swoje będziesz płakał w internecie jak to te złe państwo cię dyma.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

362. Data: 2011-06-10 07:29:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale w ustawie nie jest napisane, że musisz robić to nieodpłatnie.

Korwin Ci tak powiedzial?

363. Data: 2011-06-10 07:54:35

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 09:04, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> odwołanko itd. a na końcu do Strassburga. Nic się nie zmieni, jeśli
> zamiast walczyć o swoje będziesz płakał w internecie jak to te złe

Ustawa naklada na niego powinnosc, a wiec obowiazek, ktory poki co, jest
bezplatny i bez lachy.
Jakby nie byl taki durny to zostawilby chociaz z 10 cm ziemi pomiedzy
chodnikiem, a granica dzialki i chodnik czyscilaby juz gmina.
Poza tym jak ktos kulasy na nim polamie, to tez wlasciciel przyleglej
posesji buli odszkodowanie, wiec warto go ubezpieczyc :))

364. Data: 2011-06-10 07:56:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Korwin Ci tak powiedzial?

Ojej, nadziałem się na ciętą ripostę. Fak.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

365. Data: 2011-06-10 11:28:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-09 21:36, Ikselka pisze:

> To nie trzeba zasypiać gruszek w popiele w oczekiwaniu na to, tylko
> odśnieżać sukcesywnie, zanim nazbiera się go tyle, że uniemożliwi wyjazd.
> U nas 200 metrów do bramy odśnieża się obowiązkowo po większych opadach,
> nie czekając na JESZCZE większe, kiedy nie będzie już można wyjechać. I nie
> jest to jakaś tragicznie ciężka robota - jeśli się stale utrzymuje
> przejezdność, najlepiej działając profilaktycznie, w ramach rekreacji, a
> nie konieczności.
> Proste.

Proste i tak właśnie staramy się robić. Jednak kilka zim z rzędu,
zwłaszcza ta ostatnia, wygrywała z nami ten wyścig. O dziwo! Na
największe dystanse odstawiała nas w nocy! ;)

I nie, wcale nie marudzę. Przynajmniej samochodu nie muszę odśnieżać.
Ale mąż wciąż tak, bo garaż mamy tylko jeden. ;)

Ewa

366. Data: 2011-06-10 11:45:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 13:28:21 +0200, medea napisał(a):

> Proste i tak właśnie staramy się robić. Jednak kilka zim z rzędu,
> zwłaszcza ta ostatnia, wygrywała z nami ten wyścig. O dziwo! Na
> największe dystanse odstawiała nas w nocy! ;)

Ajtam - za długo śpicie, ot co :-)

> I nie, wcale nie marudzę. Przynajmniej samochodu nie muszę odśnieżać.
> Ale mąż wciąż tak, bo garaż mamy tylko jeden. ;)

My nie mamy żadnego garażu obecnie, samochody stoją pod chmurką - mąż
odśnieża oba :-)
PS. Garaż w domu stracił rację bytu (spaliny było czuć), więc został
zaadaptowany na cele "produkcyjne". Czyli ni ma garażu póki co...

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

367. Data: 2011-06-10 13:10:28

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-10 09:56, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Ojej, nadziałem się na ciętą ripostę. Fak.

Przykleić plasterka?

Qra
--
sanitariuszka morowa panna

368. Data: 2011-06-10 13:22:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odwołanko itd. a na końcu do Strassburga. Nic się nie zmieni, jeśli
> zamiast walczyć o swoje będziesz płakał w internecie jak to te złe państwo

hihi, Ty też nie widzisz różnicy między nieruchomością w mieście a zagrodą
na wsi?

kiwiko

369. Data: 2011-06-10 14:26:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 15:22:16 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> hihi, Ty też nie widzisz różnicy między nieruchomością w mieście a zagrodą
> na wsi?
>
> kiwiko

Że też moja zagroda jest tak cholernie nieruchoma...

370. Data: 2011-06-11 10:05:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2011-06-10 09:56, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Przykleić plasterka?

To do Ghosta nie można bez antykoncepcji ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Re: Majster od tapet.
Re: Majster od tapet.