Re: Edmund Klich

Data: 2010-05-07 09:14:26
Temat: Re: Edmund Klich
Od: "Druch" <e...@n...com>

"zażółcony" <z...@y...on.pl> wrote in message
news:hs0jm1$h0g$1@news.onet.pl...

> Ja mam nadzieję, że spotkania z Druchem przełożą sięprzynajmniej na
> mobilizację
> elektoratu PO, żeby iść do wyborów - bo sondaże mi śmierdzą.

Ktos spiskuje sadzisz?

-----
Czasami dyskutujemy, polemizujemy, a potem
rzeczywistosc to weryfikuje.
Wczesniej pisales np. ze m "PIS sie nie podniesie" -
dales zupelnie nietrafiona ocene sytuacji.
Wyglada na to ze Twoje oceny nie sprawdzaja sie.
Bedziesz TO bral pod uwage, podczas nastepnych dyskuji?
---------

> Nie możecie być spokojni, ludzie pokroju Drucha prą do władzy
> i mają bardzo realne szanse. Liczba zebranych podpisów (Kaczor
> zebrał 2x więcej niż Komorowski) jest konkretnym wynikiem, obrazem
> ogromnej moblilizacji elektoratu PiS. Trzeba ich gonić :)

Bo tylko wladza w jednych rekach - Monopartii zapewni poczucie
bezpieczenstwa.
Cala wladze powinni miec w swoich rekach! Nie dopusczajcie nikogo innego!

Druch