Re: Edwardzie Robaku

Data: 2010-01-10 12:00:18
Temat: Re: Edwardzie Robaku
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"Chiron" <e...@o...eu>
news:hica6v$l76$1@news.onet.pl...
> [...]

nagłówku. Nick- ten
> sam.Jednak ponieważ można było na podstawie tych danych znaleźć np mój telefon- to
miałem różne
> telefony o różnych porach:-). Jest jeszcze inna sprawa- która zadziała się w
międzyczasie- ale o
> tym nie chcę pisać. Koresponduję z wieloma ludźmi poznanymi na grupach- i oni mają
moje dane. To,
> co tu wypisuję- czasem czyta moja rodzina, a także- co mnie zdziwiło- znajomi z
firmy (tam też
> podpisuję się "Chiron", więc łatwo skojarzyli). Jednak Ty na moje pytanie nie

Dla mnie w Twojej wypowiedzi interesujące jest to zdanie:
"Na początku swojej działalności na grupach miałem
imię i nazwisko w nagłówku"
Wiele osób nowych na początku na grupach miało imię i nazwisko.
Ostatnio Marek Sender. Tylko nieliczni o silnych osobowościach
potrafią przeciwstaić się presji trolli i zachować godność.
Inni albo odchodzą albo się zeszmacają...
Robakks
PS. Na które Twoje pytanie nie odpowiedziałem?