Effaclar K - efekty

1. Data: 2003-10-25 12:09:15

Temat: Effaclar K - efekty
Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jako, że moja cera jest tłusta i pełna niedoskonałości kupiłam sobie w końcu
Effaclar K emulsję.
Używam od miesiąca, dwa razy dziennie i nic...
Żadnych efektów nie widzę, skóra przetłuszcza sie jak zwykle, zaskórniki jak
się robiły tak robią, mimo oczyszczania, przebarwienia po większych krostach
nie schodzą..
Sama nie wiem czy czegoś wymagam za dużo po miesiącu?
Poczekać jeszcze?
Jakie macie doświadczenia z tą emulsją?
Może moja cera odporna jest po prostu?
Pozdrawiam
BaM

1. Data: 2003-10-25 19:26:06

Temat: Re: Effaclar K - efekty
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogólnie mówiac, effaclar k to krem dla cery z mało nasilonymi problemami-
działa łagodnie, efekty narastaja z czasem, można bez przeszkód stosować go
latami.
jeśli chcesz coś bardziej "spektakularnego", to wybierz np. Diacneal,
Sebium K2 ewentualnie Lysanel active, a potem podtrzymuj efekty przy pomocy
effaclaru.

1. Data: 2003-10-26 12:25:28

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bam wrote:
> Witam!
> Jako, że moja cera jest tłusta i pełna niedoskonałości kupiłam sobie
> w końcu Effaclar K emulsję.
> Używam od miesiąca, dwa razy dziennie i nic...

Mam tę emulsję od dwóch dni i jest ok. Tzn. bardzo jest przyjemna w użyciu i
delikatna. Inne żele strasznie mi wysuszały cerę, ten nie. Jeśli chodzi o
efekty to narazie niewiele mogę napisać. Chociaż podejrzewam, że dla cery
tłustej z problemami Effaclar może być za słaby.

> [...]
> po większych krostach nie schodzą..
> Sama nie wiem czy czegoś wymagam za dużo po miesiącu?

Może po prostu powinnaś kupić coś o silniejszym działaniu. Najlepiej
skonsultuj się z dermatologiem.

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-26 13:13:36

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Może po prostu powinnaś kupić coś o silniejszym działaniu. Najlepiej
> skonsultuj się z dermatologiem.
>
> --
> Ligeia

Jakoś boję się dermatologów.
Jak próbowałam cokolwiek u nich leczyć to była to tylko strata pieniędzy..
Kilkakrotnie się przejechałąm.
Raz nawet jedna doświadczona Pani doktor na moje pytania czy coś się da
zrobić z pieprzykami które od jakiegoś czasu rozgościły się na moim dekolcie
przepisała mi.. UWAGA preparat na trądzik!!
Taki z droższych przy czym przedstawiciel handlowy z firmy rozprowadzającej
te leki przede mną wychodził z gabinetu.
Było to jakieś 3 lata temu i przestałam już próbować..
Faktem jest że ta emulsja jest miłą i odkąd jej używam nie robię w ogóle
pilingu twarzy bo nie ma na to najmniejszej potrzeby.
Ale liczyłam na coś więcej po przeczytaniu opinii na jego temat.
Spróbuję po prostu faktycznie czegoś mocniejszego.
Pozdrawiam
BaM

1. Data: 2003-10-26 16:38:50

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bam wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Jakoś boję się dermatologów.
> Jak próbowałam cokolwiek u nich leczyć to była to tylko
> strata pieniędzy.. Kilkakrotnie się przejechałąm.

Może po prostu miałaś pecha. Dermatolog jest specjalistą właśnie od
problemów skórnych i to on powinien wiedzieć najlepiej, jak Ci pomóc. Ja
byłam w "Klinice Damiana" na ul. Wałbrzyskiej (Warszawa) i jestem zadowolona
z wizyt. Byłam u różnych lekarzy, z różnymi problemami i zawsze potrafili mi
dobrze pomóc.

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-27 09:07:27

Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam też od miesiącia i nic, a nie mam aż strasznie trudnej cery...

Krostek to mam jeszcze wiecej niż miałam........nie wiem o co chodzi.

Postosuję ten krem do końca i zobaczę co będzie.

AgaS

1. Data: 2003-10-27 09:22:49

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaS napisała
> Ja używam też od miesiącia i nic, a nie mam aż strasznie trudnej cery...
> Krostek to mam jeszcze wiecej niż miałam........nie wiem o co chodzi.
> Postosuję ten krem do końca i zobaczę co będzie.

Radzę poczytać opinie wizażanek na temat tej emulsji, bo dają w sumie niezły
obraz tego co ten krem potrafi, a czego nie i ile trzeba czekac na efekty.
Mnie tchnęło to optymizmem (też używam od miesiąca), może i Wam pomoże...

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-10-27 19:25:49

Od: "Nazgul" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgaS" napisał w wiadomości

> Krostek to mam jeszcze wiecej niż miałam........nie wiem o co chodzi.

Ja słyszałam, że właśnie na początku może być ich więcej i dlatego trzeba
być cierpliwym :)

Pozdrawiam ciepło,

Sylwia

1. Data: 2003-10-27 19:29:54

Od: "anya_g" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaS <a...@p...wp.pl> wrote:
| Ja używam też od miesiącia i nic, a nie mam aż strasznie trudnej cery...
|
| Krostek to mam jeszcze wiecej niż miałam........nie wiem o co chodzi.

Moze to dziala tak jak herbata z bratka - na poczatku z organizmu
"wylaza" wszystkie toksyny i dlatego krostek jest wiecej, po paru
tygodniach nastepuje poprawa...

Ania

1. Data: 2003-10-29 22:44:52

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

anya_g wrote:

> Moze to dziala tak jak herbata z bratka - na poczatku z organizmu
> "wylaza" wszystkie toksyny i dlatego krostek jest wiecej, po paru
> tygodniach nastepuje poprawa...
>
> Ania

Właśnie o tym samym pomyślałam. ;-) Chyba po saunie też tak może się dziać,
prawda?

--
Ligeia

gazetowe dodatki po raz n-ty :-)