Egzotyczny owoc - szukam danych

1. Data: 2000-11-14 11:53:42

Temat: Egzotyczny owoc - szukam danych
Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie... oglądałem program w którym używali owocu zwanego Kiwano (tak
słyszałem) VOX KochDuel (niemiecki) Moze ktos wie skad zdjac informacje o
tym czyms... wyglada jak jajo dinozaura ale to owoc... nie wiem skad, co i
jak.. wdziecznosc scigajaca za wszelkie sugestie...
Lew

1. Data: 2000-11-14 12:00:05

Temat: Re: Egzotyczny owoc - szukam danych
Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lew" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym czyms... wyglada jak jajo dinozaura ale to owoc... nie wiem skad, co i
> jak.. wdziecznosc scigajaca za wszelkie sugestie...

Sorki, już znalazlem... www.google.com rulz
http://www.miexotic.co.nz/Kiwano/

Lew

1. Data: 2000-11-14 12:01:20

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym czyms... wyglada jak jajo dinozaura ale to owoc... nie wiem skad, co i
> jak.. wdziecznosc scigajaca za wszelkie sugestie...

Nie wiem dlaczego kiwano skojarzyło Ci się z jajem dinozaura...
Jest to żółte lub żółtopomarańczowe owalne wielkości avocado... Ma wyrostki
na skórce - jest jakby kolczaste.
W środku ma zielony soczysty miążcz z dużą ilością pestek... Przypomina
trochę zapachem banana, a podobno jest odmianą melona...
Jest to wynalazek wyhodowany przez Nowozelandczyków...
A czy ma jakieś wartości odżywcze? Nie wiem. Jadłam to z ciekawości. Bywa w
sprzedaży w supermarketach. Warto spróbować.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

6 pieczonych kurczaków
Poszukuję sprawdzonego przepisu na piernik
kawa
Coś dla zjadaczy cynamonu...
Re: Co mozna dobrego zrobic z Aloesu??