Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;) Re: Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)

Re: Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)

Data: 2019-12-29 17:57:50
Temat: Re: Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
Od: Kviat

W dniu 28.12.2019 o 00:30, m...@g...com pisze:
> Tylko że to nie kwestia sądu, tylko faktów. Przecież nikt za niego tych
> głupot nie opowiada.
> ---
> Nikt za ciebie tego co oPOwiada nie uznaje za gluPOty

Żyjesz w alternatywnej rzeczywistości. Wszyscy normalni wiedzą, że to
głupoty i o tym piszą i mówią. Oczywiście ty jak zwykle udajesz, że o
tym nie wiesz.
Ja wiem, że religiantom takim jak ty podoba się ten śmietnik w jego
głowie (nie tylko ten śmietnik), bo mają taki sam, ale to nie oznacza,
że głupoty przestają być głupotami.

> chyba ze jednak POwtarzasz opinie [bo to nie sa fakty
> tylko czyjes widzimisie zwane eufemistycznie opiniami]

To nie są opinie. To są fakty. On rzeczywiście te głupoty powiedział.
Możesz to sprawdzić samodzielnie.

> PO innych...glupcach, skoro ty mozesz to i inni takich
> epitetow rownoprawnie na zasadzie wzajemnosci moga uzyc

Przecież to nie ja opowiadam te głupoty, tylko on. To o co ci chodzi?

> Czy jednak nie moga bo masz [ktos ma] takie widzimisie? ;P

Oczywiście, że mogą. Pod warunkiem, że zacznę opowiadać takie głupoty
jak on.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr