Eksperyment mój dzisiejszy

11. Data: 2007-11-04 06:10:41

Temat: Re: Eksperyment mój dzisiejszy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <a...@g...pl> wrote in message
news:fgis2t$f9t$1@inews.gazeta.pl...

> A dziękuję :)

> Tak pierożki, z tego co czytałam powinny być lepione na kształt naszych
> uszek - mi się nie chciało bawić, więc wyglądały jak pierożki.

> Ano pół dnia, ale to właśnie ze względu na woła.

> Nie cierpię rosołu z kury, nie wiem uraz chyba jakiś mam. Jeszcze bardziej
> nie lubię tylko rosołu z kaczki... brrr.

> Pierwsze słyszę/czytam o pieczarkach w rosole, ja nie przepadam za
> kapustą, natomiast lubię wyjadać selera ;)
> Ania

Bez kawałka kapusty włoskiej nie ma rosołu, to samo pietruszki, selera,
pora, przypalonej cebuli...

12. Data: 2007-11-04 08:26:51

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fgipfs$6gg$1@inews.gazeta.pl>, "@nn" <a...@g...pl>
wrote:

> Po drugie pielmieni:
> dałam ok. 40 dag łeptowiny

Przepraszam, ale co to jest???

> mielonej (łopatka)

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

13. Data: 2007-11-04 08:37:20

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:

> Przepraszam, ale co to jest???

Też byłam ciekawa, więc uruchomiłam gugla.
Określenie pochodzi z jakiegoś kabaretowego skeczu (ok.1000 wyników
"łeptowny").
Zatem: łeptowina=wieprzowina, jak się okazuje.

--
BBjk

14. Data: 2007-11-04 08:53:08

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fgk0ah$6oo$1@inews.gazeta.pl>, BBjk <b...@q...pl>
wrote:

> Też byłam ciekawa, więc uruchomiłam gugla.
> Określenie pochodzi z jakiegoś kabaretowego skeczu (ok.1000 wyników
> "łeptowny").
> Zatem: łeptowina=wieprzowina, jak się okazuje.

Dziękuję. Teraz już wiem, ale nadal nie bardzo rozumiem. ;-) To ma jakiś
sens? Etymologię? W jakimś kontekście było w tym skeczu? I skąd niby
mamy tu znać ten skecz? Nie prościej napisać po prostu "wieprzowiny"?

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

15. Data: 2007-11-04 09:09:20

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:

> Dziękuję. Teraz już wiem, ale nadal nie bardzo rozumiem. ;-) To ma jakiś
> sens? Etymologię? W jakimś kontekście było w tym skeczu?

Gugiel mógiel:
http://www.joemonster.org/filmy/2649/Ani-Mru-Mru-Chi
nska-restauracja
--
Bbjk (dlaczego to mnie wcale nie śmieszy)

16. Data: 2007-11-04 09:25:47

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fgk26i$bg4$1@inews.gazeta.pl>, BBjk <b...@q...pl>
wrote:

> Gugiel mógiel:
> http://www.joemonster.org/filmy/2649/Ani-Mru-Mru-Chi
nska-restauracja

Bbjk (dlaczego to mnie wcale nie śmieszy)

Dziękuję ponownie. Rzeczywiście, trochę to żenujące. A ja nadal nie
rozumiem, po co tutaj przekręcać nazwy produktów w niezrozumiały bez
kontekstu sposób.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

17. Data: 2007-11-04 10:38:37

Od: gruby <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2007 22:37:32 +0100, @nn napisał(a):

> Zacznę od tego, że całkowicie udany:D
> Eksperyment nie dlatego, że nakombinowałam coś i wyszło dobre, a
> dlatego, że robiłam pierwszy raz w życiu i wyszło takie jakbym chciała.
> Do rzeczy więc: eksperyment nazywa się pielmieni w aromatycznym rosole i
> cały pomysł na niego wziął się stąd, że odkryłam w tym roku, w Karpaczu
> całkiem przyzwoitą knajpkę gdzie takie pielmieni zjeść można,

taka w wystroju socreal i z kałachami na ścianach?
w tle rosyjsak muzyka ludowa i chór Aleksandrowa...:-))

18. Data: 2007-11-04 11:04:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> Dziękuję. Teraz już wiem, ale nadal nie bardzo rozumiem. ;-) To ma jakiś
> sens? Etymologię? W jakimś kontekście było w tym skeczu? I skąd niby
> mamy tu znać ten skecz? Nie prościej napisać po prostu "wieprzowiny"?

Łeptowina pasuje bardziej do głowizny...

19. Data: 2007-11-04 11:05:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> Łeptowina pasuje bardziej do głowizny...

Ani Mru-Mru... z chińczykoiem w tle...

20. Data: 2007-11-04 12:17:35

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:

> Przepraszam, ale co to jest???

Basia mnie uprzedziła - wieprzowina, i faktycznie pochodzi to z tego
skeczu, który jednych bawi innych nie...
Mnie swego czasu bawił a ponieważ byłam w doskonałym nastroju pisząc
pierwszego w tym wątku posta, wydawało mi się że będzie zabawnie z
łeptowiną, jak się okazuje miałam rację - wydawało mi się ;)
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

Jaki ekspres do kawy wybrac?
Apologizacja
łosoś
Tarka do warzyw ?
kruchosc miesa gulaszowego - od czego zalezy