Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

1. Data: 2014-01-24 16:24:07

Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

> Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze
> mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na grupach dyskusyjnych :) w celu
> ukazania prawdziwego oblicza wiadomego sklepu. Być może będę ją zamieszczał
> w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić potrzebny
> im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o nieuczciwą ocenę
> zawartą w Opineo.

Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.

2. Data: 2014-01-24 19:20:46

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

<r...@k...pl> u...@4...com

> [...]
> zawartą w Opineo.

: Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.

To Twój wniosek.

A ja będę co jakiś czas przypominał o tym, że Electro.pl
oszukuje klientów, zaś Opineo buduje fikcyjne reputacje
sklepów, przez co Empik wypada w Opineo źle (choć moim
zdaniem to dobry sklep) a Electro wypada dobrze, choć
to skandalicznie zły sklep.

Gdy ostrzeżony prze mnie człowiek kupi lodówkę ze zniszczonymi
drzwiami (czyli taką, która funkcji lodówki nie spełnia)
a Electro miesiącami będzie wodził za nos -- nadmiernie
odważny klient przypomni sobie moje słowa...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

3. Data: 2014-01-25 16:15:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:lbuaua$k8a$1@node2.news.atman.pl...

> <r...@k...pl> u...@4...com

> : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.
>
> To Twój wniosek.

Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony.

Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej
troski".

4. Data: 2014-01-30 14:45:27

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w
> <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel

> Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.

ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :)

5. Data: 2014-01-30 16:49:56

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" lcdl1c$iq3$...@n...task.gda.pl

> ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :)

Ja nie kupię już niczego w tych sklepach, które mają dobrą opinię w Opineo. :)

A Electro.pl może podskakiwać, może wyzywać mnie od nienormalnych,
może podskakiwać, może nawet zsikać się z bólu -- ale ja nie kupię
już niczego w sklepach rekomendowanych przez Opineo. :)

Na szczęście dla mnie -- Auchan ma niższe ceny niż internetowe sklepy...

Do tego dochodzą sklepy chińskie -- ani jeden zakup stamtąd
nie sprawił mi problemów, jeśli nie liczyć długiego czasu
oczekiwania.

Auchan też dowozi do domu? Chyba jakoś tak -- może nie wszędzie, może
jakoś nie zawsze... Drobnych zakupów nie musi (telefonu na przykład)
zaś duże przywozi na pewno. I dba o zadowolenie klienta.

Powołując się na autorytet -- nie nazywajmy szamba
(Electro.pl czy Opineo) perfumerią...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

6. Data: 2014-01-30 16:54:39

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" lc0kec$ter$...@d...me

> Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony.

> Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej troski".

Cóż z tego? Michał Kawecki też tak myślał, ale okazało się, że
to on wymaga ,,specjalnej troski''? Że i on, i ci, którym
doradzał... (przykładowo skopiowanie zapasowej MFT w miejsce
uszkodzonej ,,zasadniczej'')

Można długo (jak Michał Kawecki czy Ty bądź Electro.pl)
powtarzać -- jestem mądry, jestem najmądrzejszy, jestem
doskonały... Ale żadna mantra nie ma mocy sprawczej...

Czas zwykle weryfikuje to i owo. :)

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Re: Bestialski wzrost zapotrzebowania na energię...
Instalacja fotowoltaiczna w domu.
"Wygaszanie Polski".