Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

1. Data: 2014-01-18 18:39:55

Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl...
> Prezentuję korespondencję, ukazującą 99% zadowolenia z pracy Electro.pl:
[...]
> Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru
> jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną
> działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości
> zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie.

Czy to prawda?

> Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest
> unikalnym (niepowtarzalnym) numerem, ale złożone jest z jednej
> kropki i dwóch słów (o ile można to nazwać słowami) znanych masom
> ludzi. Nie ma mowy o generowaniu.

Spierasz się o nieistotne drobiazgi...
Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?

> W takim razie -- niech Electro.pl przyśle mi nowy, sprawny telefon i
> zabierze
> (w ramach reklamacji) ten, który mi przysłał. Pozostanie wówczas problem
> zwlekania z przysłaniem bonu i nieudzielenia pomocy w sprawie błędnego
> APN.

Moja rada na przyszłość: nie kupuj towarów "bo tanie".
Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep.
Kupiłbyś iPhone 5 i nie miałbyś problemów :-)))))

> [...]
> wady, jaką jest żółta plamka na ekranie smartfonu. Mnie zależy
> na wymianie smartfonu na nowy, wolny od wad, ale nie w serwisie,
> lecz na zasadzie wymiany -- ja otrzymuję nowy, zaś sklep zabiera
> wadliwy. Powód jest chyba zrozumiały -- nie chcę tracić smarfonu
> na wiele tygodni, w czasie których serwis będzie ,,szukał rozwiązania
> problemu''. Oczywiście serwis także może mi przysłać nowy w miejsce
> wadliwego, o ile nowy dostanę w tym samym czasie, w którym przekażę
> wadliwy. :) Kurier jest dostatecznie ,,wykształcony'', aby stwierdzić

A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć
np. czerwonej plamki? :-)

> Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym
> (mogę postawić skany dokumentacji, jeśli ktoś chce dowodów) gdzie leczono
> moje lewe uchu, uszkodzone urazem akustycznym spowodowanym tym właśnie
> smartfonem. Uraz miał miejsce 03 października 2013 roku w Gołdapi,
> w czasie mego pobytu w sanatorium.

Że co??? :-)))))

> Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
> codziennie zjadam garść tabletek:
>
> -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
> -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
> -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
> -- różne magnezy z witaminą B6
>
> bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
> szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...
>
> Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
> coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
> bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.

Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?

> Aby było jasne:
>
> () sanatorium w Gołdapi polecam mimo tego, że nie leczono mi tam ucha
> () smartfonem IMO powinni zająć się urzędnicy (ale że w Polsce nie ma
> państwa, więc i nie ma urzędników) jako że jest to smartfon-morderca

:-)))) Dramatyzujesz pierwsza klasa...

> [...]
> czyste, nie pracuje przy twardym brudzie
> (na budowie) i raczej obchodzę się delikatnie
> i z tym smartfonem, i z innymi urządzeniami;
> ekran (OGS) jest rzekomo odporny na zarysowania;
> Ace Samsunga używałem półtora roku -- bez zarysowań...
>
> )( akumulator... w Ace starczał na około 2 godziny
> z włączonym ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G
> (typowe wykorzystanie jako nawigacji samochodowej)
>
> w Monsterze starcza na około 5 godzin z włączonym
> ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G...
>
> )( jakość dźwięku jest słaba lub bardzo słaba; jako
> telefon -- Monster spisuje się makabrycznie źle

I nie mogłeś się domyślać że smartfon z miernej firmy i z miernymi
opiniami będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-)
Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup...
Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz
gdy musi kupić coś, czym to dziadostwo zastąpi...

2. Data: 2014-01-20 19:38:29

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" lbeean$h0t$...@d...me

> Czy to prawda?

Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz?
Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę?
Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
nie zdawał sobie z tego sprawy.

> Spierasz się o nieistotne drobiazgi...

100 pln to wg Ciebie nieistotny drobiazg?
Więc daj mi 100 pln. :)

> Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
> ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
> słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?

Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję
komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie
i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi.

> Moja rada na przyszłość: nie kupuj towarów "bo tanie".

Radę Twoją wrzucę do śmietnika.
Linux jest tani i dobry -- Windows jest drogi i zły. :)

Dysk o pojemności 1 TB kosztuje ze 2 stówy -- czyli
w przeliczeniu na bajty i szybkość oraz trwałość,
jest bardzo tani.

Dyskietka (FDD) 3.5" (nośnik + napęd -- jak w HDD) kosztuje
relatywnie straszliwie dużo. Kupię zatem dyskietkę, czy dysk?

Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.

Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.

> Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep.
> Kupiłbyś iPhone 5 i nie miałbyś problemów :-)))))

W Electro.pl bym kupił? Czytając relacje -- można uznać,
że ten sklep przysłałby mi iPhona z potłuczonym ekranem. :)

> A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć
> np. czerwonej plamki? :-)

Monster to nie marka.
W obecności kuriera włączyłbym telefon i sprawdziłbym, czy nie ma takiej plamki?

Żółte plamy pojawiają się na wyświetlaczach tego typu po jakimś czasie używania.
Widziałem takie plamy na wyświetlaczach innych smartfonów -- tyle tylko, że na
tych innych plamy pojawiły się po paru latach używania.

IMO Electro.pl wygrzebuje ze śmietnika to, co następnie sprzedaje.

> Że co??? :-)))))

Nie wiesz, co to sanatorium?

Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;)

> Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?

Sklep sprzedał to coś.

> :-)))) Dramatyzujesz pierwsza klasa...

Życzę Ci zatem ogłuchnięcia i oślepnięcia choćby na jeden
dzień -- zobaczysz wówczas, jak fajnie jest, gdy Ci nikt
nie może przeszkodzić. ;)

Jak się to mówi -- syty głodnego nie zrozumie.
Albo inaczej -- tylko głupiec uważa, że słuch nie jest potrzebny.

> I nie mogłeś się domyślać że smartfon z miernej firmy i z miernymi
> opiniami

)( ekrany LG wychwalano w netowych recenzjach
)( nigdzie w recenzjach nie znalazłem
informacji o tym, że głos VoIPowego rozmówcy
słychać w tylnym głośniku, zamiast w przednim
)( o złym wpisie APN przeczytałem już po poprawieniu swego wpisu

)( sklep ma dobrą reputację w Opineo -- i wiadomo, dlaczego tak jest;
negatywnej opinii Opineo zwykle nie zamieszcza, zaś pozytywnej nie
sprawdza, czyli być może sklep Electro.pl każdego swego klienta
traktuje źle, ale Opineo zamieszcza tylko 1% złych opinii (akurat
te zamieszcza, w których klientów ponosi złość, co wyrażają
wulgaryzmami) do czego dorzuca 100 razy więcej fikcyjnych opinii

> będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-)

)( czytałem w necie tylko tyle, że smartfon ma stary odbiornik GPS;
dla mnie ten odbiornik nie byłby zły, gdyby nie zawieszał się :)

> Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup...

Pokaż wątki, w których odradzano mi ten zakup.

> Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz
> gdy musi kupić coś, czym to dziadostwo zastąpi...

Akurat ja straciłem na leczeniu ucha. Zyskałem
natomiast szczerą i wiarygodną opinię o Electro.pl.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

3. Data: 2014-01-21 01:47:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:lbjqf9$ef5$1@node1.news.atman.pl...

> "Pszemol" lbeean$h0t$...@d...me

> Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz?
> Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę?

Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia.

> Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
> nie zdawał sobie z tego sprawy.

Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje...

> 100 pln to wg Ciebie nieistotny drobiazg?
> Więc daj mi 100 pln. :)

Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
Nie jest to istotne dla Ciebie.

> Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję
> komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie
> i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi.

No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane
tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do
rzeczy?
Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-)

> Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.

Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera?
Sam sobie zrobiłeś krzywdę?

> Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
> co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.

Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów.
Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu.

> W Electro.pl bym kupił? Czytając relacje -- można uznać,
> że ten sklep przysłałby mi iPhona z potłuczonym ekranem. :)

Ale dlaczego miałbyś go kupować akurat w Electro skoro miałbyś do
wyboru taką samą cenę w mieście, bez kosztów wysyłki?

> Monster to nie marka.
> W obecności kuriera włączyłbym telefon i sprawdziłbym, czy nie ma takiej
> plamki?

Nie wiem za bardzo która firma kurierska zezwala kurierom na czekanie
na tak szczegółową i drobiazgową inspekcję przesyłki...
Zwykle inspekcja z którą ja się spotkałem polega na inspekcji czy produkt
nie uległ zniszczeniu w czasie transportu (niepogniecione opakowanie, itp).

> [...]
> że na
> tych innych plamy pojawiły się po paru latach używania.

To Twoja ekspertyza bo jesteś czołowym ekspertem w tej dziedzinie?

> IMO Electro.pl wygrzebuje ze śmietnika to, co następnie sprzedaje.

Nieuczciwie oskarżasz sklep bez dowodów na podstawie swoich domniemywań.

> Nie wiesz, co to sanatorium?

Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu...
Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich
problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?

> Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu
> aptekach. ;)

Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok.

> Sklep sprzedał to coś.

Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie...

> Życzę Ci zatem ogłuchnięcia i oślepnięcia choćby na jeden
> dzień -- zobaczysz wówczas, jak fajnie jest, gdy Ci nikt
> nie może przeszkodzić. ;)

W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??
Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?

Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu
(jako firma) i teraz telefon Ci się nie podoba. Zamiast jak uczciwy człowiek
ponieść zasłużone straty i koszty potraktować jako lekcję życia Ty próbujesz
zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował...

Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:
a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20
lat...

Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.

4. Data: 2014-01-21 04:11:19

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" lbkg2v$sr1$...@d...me

> Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia.

> Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje...

Nie rozumiem, o jakie cienie Ci chodzi.
Piszesz do siebie, czy do mnie?
Ja Twoich myśli nie znam.

> Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
> Nie jest to istotne dla Ciebie.

Jest istotne -- nie był generowany, Electro.pl
mógł wysłać go do mnie za pośrednictwem Opineo,
skoro nie potrafił wysłać bezpośrednio do mnie.

Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:

-- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
-- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie

BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu
w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary.
(lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'')

> No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane
> tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do rzeczy?
> Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-)

Nie -- niepotrzebnych nie piszę, ale Ty nie chcesz czytać.
Nie był generowany, więc nie musiał być wysyłany na mój @dres,
lecz mógł być wysłany za pośrednictwem Opineo.

> [...]

> Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów.
> Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu.

Znów udajesz, że nie rozumiesz. :)
Problemem nie jest błąd, ale reakcja sklepu.

> Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu...

A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz?

> Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich
> problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?

Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie z kimś
mylisz.

> Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok.

A powinienem? Inni rozmawiając z Tobą mają?
Ja jestem odporny na takich jak Ty. :)
Ćwiczę swoja cierpliwość. :)

> Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie...

Roztargniony jesteś. :) Sklep, zwany apteką sprzedał mi witaminy.
Natomiast sklep Electro.pl sprzedał mi Monstera, który uszkodził
mi ucho.

> W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??

Tak, dobrze. :)

> Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
> ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?

Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzenie Ci ogłuchnięcia
w ten sposób, :) skoro bezpodstawnie kwestionujesz moje słowa. :)

> [...]
> zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował...

Twoim zdaniem firmę można oszukać bezkarnie?
Widzę, że masz pozostałości z głębokiej PRLi,
gdzie firma państwowa trwoniła pieniądze. :)

> Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:

Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym?
Gdzie ja piszę o chęci anulowania?

> a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
> albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20 lat...

> Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.

PLONK. :) Pogadaj ze sobą. :) I tak mam Cię od dawna w czymś rodzaju KF. :)

-=-

A innych przestrzegam przed Monsterem i jego zabójczym dźwiękiem.
Opis dokładniejszy jest na pl.rec.audio -- kto chce, niech zapozna
się z tym opisem, zamiast czytać Twoje głupoty usypiające uwagę.

Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija
ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje
niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

5. Data: 2014-01-22 03:26:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:lbkogq$9u8$1@node2.news.atman.pl...

> Nie rozumiem, o jakie cienie Ci chodzi.
> Piszesz do siebie, czy do mnie?
> Ja Twoich myśli nie znam.

A ja myślę, że doskonale rozumiesz.

> Jest istotne -- nie był generowany, Electro.pl
> mógł wysłać go do mnie za pośrednictwem Opineo,
> skoro nie potrafił wysłać bezpośrednio do mnie.

Skąd Ty możesz wiedzieć co sklep mógł a czego nie mógł?
Pracujesz tam? Znasz wszystkie ich zasaday?

> Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:
>
> -- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
> -- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie

Jakoś mi ciężko w to uwierzyć...

> BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu
> w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary.
> (lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'')

A obiecywał Ci coś takiego?

Nie masz starego telefonu aby przetrzymać te kilkanaście dni?
Czy sztucznie robisz problem aby wywinąć się pretekstami od transakcji?

> Nie -- niepotrzebnych nie piszę, ale Ty nie chcesz czytać.
> Nie był generowany, więc nie musiał być wysyłany na mój @dres,
> lecz mógł być wysłany za pośrednictwem Opineo.

Żeby wszyscy go widzieli?
I dlaczego sklep miałby posługiwać się inną
firmą w kontakcie z własnym klientem?

I dlaczego niby jeden email dochodzi a inny nie?
Coś tu śmierdzi...

Wymowna cisza ?

> Znów udajesz, że nie rozumiesz. :)
> Problemem nie jest błąd, ale reakcja sklepu.

Czy sklep jest odpowiedzialny za wsparcie pozakupowe?
Czy jak w sklepie kupisz telewizor Samsunga i nie będziesz umiał
sobie czegoś sam ustawić, to będziesz dzwonił do sklepu czy sam
szukał w instrukcji obsługi lub kontaktował przedstawiciela Samsunga?

Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz?

> A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz?

Lepiej wytłumacz mi jak to się stało że doznałeś urazu ucha... :-)
Ze słuchawki wyskoczyła jakaś glizda i Cię ugryzła w ucho?

> Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie
> z kimś mylisz.

Cytuję:
"przez wiele lat prawe ucho stopniowo głuchło
i w roku 2008 było głuche (wiem to na pewno) jak przysłowiowy pień,
natomiast w 2009 nieźle słyszało tak, jak ucho uszkodzone hałasem.
W 2008 roku w lewym uchu urwał się stopper (tłumik) przez co niemal
wcale nie słyszałem. Urwany stopper został usunięty z lewego ucha
przez lekarza dyżurnego (laryngologa) w Białymstoku..."

Z kim Cię mylę? Może jakiegoś lekarstwa nie zażyłeś i znowu piszesz bzdury?

> A powinienem? Inni rozmawiając z Tobą mają?
> Ja jestem odporny na takich jak Ty. :)
> Ćwiczę swoja cierpliwość. :)

Powinieneś pisać krótko, składnie i do rzeczy...
Ty piszesz rozwlekle i robisz z tematu miód mydło i powidło.

> Roztargniony jesteś. :) Sklep, zwany apteką sprzedał mi witaminy.
> Natomiast sklep Electro.pl sprzedał mi Monstera, który uszkodził
> mi ucho.

Po co więc tutaj, na grupie o telefonach GSM, piszesz o aptece?
Skup się!

> Tak, dobrze. :)

Więc w czym problem? Myślałem że ogłuchłeś...
Odpowiesz na pytanie jak telefon spowodował Twoje ogłuchnięcie?

> Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzenie Ci ogłuchnięcia
> w ten sposób, :) skoro bezpodstawnie kwestionujesz moje słowa. :)

Opisz jak to się stało, będę miał być może podstawy...
Na razie nie wiemy czy z telefonu coś wyskoczyło i Cię w ucho ugryzło... :-)

> Twoim zdaniem firmę można oszukać bezkarnie?
> Widzę, że masz pozostałości z głębokiej PRLi,
> gdzie firma państwowa trwoniła pieniądze. :)

Możesz mi powiedzieć w którym miejscu SKLEP Cię oszukał?

> Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym?
> Gdzie ja piszę o chęci anulowania?

No tu, gdzie domagasz się niedorzecznych usług, wiedząc że sklep ich nie
spełni.
Liczysz pewnie na to, że się Tobą zmęcza i oddadzą Ci pieniądze aby mieć
spokój.

> PLONK. :) Pogadaj ze sobą. :) I tak mam Cię od dawna w czymś rodzaju KF.
> :)

Jasne, jasne... Piszesz od rzeczy, bez ładu i składu - kręcisz i mącisz.
Nie dziwota że potraktowali takiego matacza jak Cię potraktowali.

> Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija
> ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje
> niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom.

Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem?
Czy to wina Tesco że sprzedaje 4 rodzaje papieru toaletowego i ten
najtańszy jest kiepski i nie warto go kupować? Pomyśl chwile...
To Ty musisz zastanowić się jak wydajesz swoje pieniędze i to Ty
musisz brać odpowiedzialność za swoje decyzje. Jak kupiłeś telefon
na firmę, aby sobie VAT odliczyć to straciłeś szansę zwrotu jaka
przysługuje końcowemu odbiorcy - sam dokonałeś wyboru...
A jeśli kupiłeś wadliwy telefon to czemu nie skontaktujesz się z
producentem?

6. Data: 2014-01-22 05:25:56

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" lbna9e$oh3$...@d...me

> Jakoś mi ciężko w to uwierzyć...

Gdy Opineo zamieszczał odpowiedź sklepu na swej stronie,
słał do mnie m@il -- żaden z tych m@ili nie zaginął. Ani
wtedy, gdy byłem w sanatorium, ani wtedy, gdy byłem w szpitalu,
ani inne.

Inni ludzie także nie narzekają na ginięcie listów, chyba, że w spamie. :)

> Żeby wszyscy go widzieli?

Wszycy, czyli ja, Electro,pl i Opineo.

> Coś tu śmierdzi...

U mnie nie ma smrodu -- to zasługa m@ili...
Gdy puścisz bąka -- u mnie nie śmierdzi. :)

> Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz?

Rozumiem, że widzimy świat poprzez pryzmat nas samych,
ale uwierz mi -- nawet jeśli Ty używasz pieluch, to
nie znaczy, że inni także używają...

> [...]

> przez lekarza dyżurnego (laryngologa) w Białymstoku..."

> Z kim Cię mylę? Może jakiegoś lekarstwa nie zażyłeś i znowu piszesz bzdury?

Z kimś, kto w sanatorium doznał urazu prawego ucha.
Ja doznałem w sanatorium urazu lewego ucha.

> Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem?
> Czy to wina Tesco że sprzedaje 4 rodzaje papieru toaletowego i ten

Akurat Tesco ma doskonały papier toaletowy.
[nic dziwnego, skoro wszystko tam jest do dupy]

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Re: Bestialski wzrost zapotrzebowania na energię...
Instalacja fotowoltaiczna w domu.
"Wygaszanie Polski".
Furtka i domofon