Wątek dla Robaka

1. Data: 2004-02-20 18:14:40

Temat: Wątek dla Robaka
Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robalu zarobaczywiony
- poświęcam się i tworzę ci nowe gnmiazdko,
które możesz sobie zaścielać wedle własnych upodobań i tutaj możesz się
produkować ile chcesz, a nie rozłazić się na inne wątki jak robak z nerwicą
natręctw. Tutaj możesz zapraszać swoich kolesi i swoje koleżanki i tu się
możecie spokojnie rozmnażać do woli.
Cholera, cały organizm już zarobaczywiony, trza iść do weterynarza po
tabletki na odrobaczywianie.

Mam dla ciebie jednocześnie zagadkę.

Acha, proszę tutaj nic nie wpisywać, bo Robak ma astmę i klaustrofobię, a
więc nam się udusi, jak pieczarka.
Siedź tu, tu masz lusterko i możesz się podziwiać.

------
J.

1. Data: 2004-02-20 18:47:29

Temat: Re: Wątek dla Robaka
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl>

> [...]
> klaustrofobię, a więc nam się udusi, jak pieczarka.
> Siedź tu, tu masz lusterko i możesz się podziwiać.

Pytaj więc, bo dziś mam dobry humor. :)
\|/ re:

1. Data: 2004-02-20 19:07:56

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w źródłowej wiadomości

> Pytaj więc, bo dziś mam dobry humor. :)
> \|/ re:

To wspaniale, to odpowiedz mi drogi robaczku dlaczego postanowiłeś wycofać
się z grupy? :)

Dobrze się czujesz w wątku dla siebie? Podoba ci się twoje nowe miejsce?

1. Data: 2004-02-20 19:24:04

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl>
> [...]

> postanowiłeś wycofać się z grupy? :)
>
> Dobrze się czujesz w wątku dla siebie? Podoba ci się twoje

Wszędzie czuję się dobrze ale najlepiej we własnym domu.
Dobre samopoczucie to nie wynik miejsca w którym się przebywa
lecz stan wewnętrznego zadowolenia jako akceptacji siebie
ze swoimi wadami i zaletami -- więc wątek ten czy inny nie ma
znaczenia. (celowo wymieszałem real z usenetem) :-)
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli, że "postanowiłem
wycofać się z grupy" ... co chcesz przez to powiedzieć? ;)
\|/ re:

1. Data: 2004-02-20 19:46:38

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszędzie czuję się dobrze ale najlepiej we własnym domu.

"Tu jest twoje miejsce
i tu jest twój dom"

I masz tu siedzieć. :)

> [...]
> ze swoimi wadami i zaletami -- więc wątek ten czy inny nie ma
> znaczenia. (celowo wymieszałem real z usenetem) :-)

Nie mieszaj bo to nie pieczenie ciast przed wigilią.

> Nie bardzo rozumiem co masz na myśli, że "postanowiłem
> wycofać się z grupy" ... co chcesz przez to powiedzieć? ;)
> \|/ re:

Jezusie, ale ja się poświęcam dla tehj grupy.

No co ty, masz schizofrenię? - Przecież pisałeś że się wycofujesz i kazałeś
mi Kaśki zapytać i tego, no, aaaa Marcela.

1. Data: 2004-02-20 20:05:48

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl>
> [...]

> No co ty, masz schizofrenię? - Przecież pisałeś że się wycofujesz
> i kazałeś mi Kaśki zapytać i tego, no, aaaa Marcela.

A dlaczego piszesz, że mam tu siedzieć? hehe
Jestem Ci do czegoś potrzebny? ;)))
Zapytałem co masz na myśli, że "postanowiłem wycofać się z
grupy" bo odnoszę takie wrażenie, że masz na myśli co innego
niż ja miałem na myśli gdy "prosiłem" ćię abyś zapytał obecnych
i nieobecnych. Wiesz co miałem na mysli gdy to napisałem? :o)
Co dla Ciebie oznaczają takie słowa "postanowiłem wycofać się
z grupy"?
\|/ re:

1. Data: 2004-02-20 20:22:02

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "fen" <f...@...pl>

> A dlaczego piszesz, że mam tu siedzieć? hehe
> Jestem Ci do czegoś potrzebny? ;)))

bo tu jest twoje miejsce i już.

> [...]
> i nieobecnych. Wiesz co miałem na mysli gdy to napisałem? :o)
> Co dla Ciebie oznaczają takie słowa "postanowiłem wycofać się

na myśli miałem to co napisałem, gdybym miał cokolwiek na myśli wyraziłbym
to.

1. Data: 2004-02-20 20:54:05

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl>
> [...]

>>> [fen]

> bo tu jest twoje miejsce i już.

> na myśli miałem to co napisałem, gdybym miał cokolwiek na

A ja dlatego pytam CIEBIE ;P hehe
czy dla Ciebie takie słowa "postanowiłem wycofać się z grupy"?
oznaczają całkowite zerwanie jakichkolwiek kontaktów czy może
oznaczają jakąś zmianę (np. intensywność, charakter, agresja itd)
Czy sportowiec który wycofał się z komercyjnego uprawiania
swojej dyscypliny automatycznie MUSI zaprzestać jakichkolwiek
form uprawiania sportu? ;)))
PS. Teraz gdy rozpoczynam archiwizację swoich postów
i konkretyzuję Teorię Czasu -- nie będę miał go zbyt wiele
do uczestniczenia w rozmowach na GD jednakże od usenetu się
nie odcinam, skrzynka pocztowa mi działa, wirus I-Worm.Swen
mi nie przeszkadza. Żyć nie umierać. :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-02-20 21:24:03

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oznaczają całkowite zerwanie jakichkolwiek kontaktów czy może
> oznaczają jakąś zmianę (np. intensywność, charakter, agresja itd)

Oznaczają dosłownie powiedzenie DOWIDZENIA i niepojawienie się więcej

oznaczają też zmianę nicka i pojawienie się pod inną postacią (z różnych
powodów)

a więc które dotyczy ciebie, jeśli żadne z nich to które?

A poniższe pieprzenie daruj sobie, nawet dokładnie nie czytam - tylko
przelatuję wzrokiem.

1. Data: 2004-02-20 21:42:41

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w źródłowej wiadomości

No bo się skicham, jak Michał.

:-))))

Taaaaa. nicki... programy ... Matrixe...., no?
Popatrzcie.
Morda w mordę.

ett

Tak wiem... co ze mnie jest. :-))