Re: Empatia w obrzezku??

Data: 2005-01-21 11:39:03
Temat: Re: Empatia w obrzezku??
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

"cbnet" <c...@n...pl>
news:05012100222014@polnews.pl...
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> Marzysz aby pofunkcjonowac jako moj "nauczyciel"?
> Ludzki pojebie? :)
>
> Skad w malpich kurwach takich jak Ty tego rodzaju
> marzenia?
> Wyjasnij mi to, jesli laska, prosze. :)

RE: hehe - wyjaśnię Ci to kochany Czarku w sposób który
zrozumiesz:
"gdyś się znalazł między ludźmi którym się wydaje, że są wronami
to nie kracz tak jak one ale ucz ich mówić po ludzku" :-)
wilk wilkowi wilkiem
człowiek człowiekowi człowiekiem

> [...]
> Reaguja np tak:
> "czasem zupelnie nie wiem co myslec o tym co widze,
> ale czasem widze cos czego sam bym nigdy nie wymyslil(-a)".
>
> Wiesz natomiast co moglaby napisac madra malpa, gdyby
> miala cokolwiek napisac o mnie? Taka malpa musialaby
> napisac np tak:
> "to jeden z tych, ktoremu nie jestem godna zawiazac
> szznurowek w jego butach"
> i moglaby tez dodac cos takiego:
> "biada temu kto chocby w myslach zgrzeszy przeciw komus
> takiemu - nie zmarze swego grzechu dopoki nie umrze". ;)
>
> Rozumiesz cokolwiek z tego pierdolony debilu? :)

Jasne, że rozumiem. Jesteś pasterzem maup.
Różnimy się tym, że ja maupy uczłowieczam a TY
zadawalasz się WŁADZĄ. ;)
a więc
TY jesteś konserwatystą (musi być stado i musi być pasterz)
a JA jestem wywrotowcem (musi być Wspólnota Ludzka
i musi być CEL - hierarchia jest drugorzędna)
zrozumiałeś coś z tego geniuszu? :)
REdaktor Edward Robak