Empatia w obrzezku??

1. Data: 2005-01-18 10:59:28

Temat: Empatia w obrzezku??
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo

Czy to PRAWDA, że osoby pozbawione empatii są obrzezane
a więc miłość do współmieszkańca planety kończy się po odcięciu
napletka?
Tak mi powiedział Piotr ze starszaków a on jest dla mnie
jedynym autorytetem którego twierdzenia przyjmuję jak od GTW
- bezwzględnie, lojalnie i na wiarę. :o)
REdaktor Edward Robak
PS. czy były gdzieś na świecie robione takie badania?

FUT: pl.sci.filozofia

1. Data: 2005-01-18 21:28:57

Temat: Re: Empatia w obrzezku??
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

To co wdychasz to musi być jednak butapren... nic innego.

1. Data: 2005-01-18 22:40:40

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote in message ...
>To co wdychasz to musi być jednak butapren... nic innego.

widzisz - to nie jest takie oczywiste :))

w Twoim algorytmie zapewne ??
reakcja na butapren na wejsciu jest ....

Jednak nie wszyscy maja w glowie tylko algorytmy

Slyszales kiedys o uczeniu przez nasladownictwo ??

Ptak sie wylega z jajka i rodzic pokazuje mu
jak wyglada lot ( nie podaje mu algortymow )
a mlody ptak nasladuje go i leci.
Nie jest istotne ,by rodzic lecial pieknie
wazne by lecial samodzielnie (a nie opowiadal
o lataniu )

Jesli nie zrozumiales to znaczy ,ze jeszcze
sie nie wyklules i to Ciebie nie dotyczy
(jestes nieobecny usprawiedliwiony )

pozdrawiam
patix

1. Data: 2005-01-18 22:48:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"patix" <n...@p...onet.pl> wrote in message

> widzisz - to nie jest takie oczywiste :))

Masz rację, to może być jakieś bardziej skomplikowane
schorzenie natury psychiatrycznej a nie tylko czasowe
odurzenie wdychaniem kleju... ;-)

> w Twoim algorytmie zapewne ??
> reakcja na butapren na wejsciu jest ....

Zapewniam Cię, że żaden ludzki mózg nie oprze
się wdzięcznemu zapachowi butaprenu... :-))
Nie bez powodu został wycofany ze sprzedaży :-))

> Jednak nie wszyscy maja w glowie tylko algorytmy

A co Ty masz ?

> [...]
> a mlody ptak nasladuje go i leci.
> Nie jest istotne ,by rodzic lecial pieknie
> wazne by lecial samodzielnie (a nie opowiadal

I jest nic więcej jak tylko uruchomienie
zakodowanego genetycznie algorytmu latania.
Ptak de facto nie uczy się latać od rodzica.
On tylko dostaje "cynk", że "tak można" :-)

> Jesli nie zrozumiales to znaczy ,ze jeszcze
> sie nie wyklules i to Ciebie nie dotyczy
> (jestes nieobecny usprawiedliwiony )

A może Ty się pochwalisz jak zrozumiałeś posty
Edwarda o obrzezaniu lub ten o sępach ?
Chętnie dowiedziałbym się co myślisz na ten temat.
W końcu to grupa DYSKUSYJNA a nie "monologi ksRobaka".

1. Data: 2005-01-18 23:07:48

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote in message ...
>"patix" <n...@p...onet.pl> wrote in message

>Ptak de facto nie uczy się latać od rodzica.
>On tylko dostaje "cynk", że "tak można" :-)

no wiec Edek "cynkuje" i "cynkuje" (skacze bo latac juz pewnie
nie ma sily) a Ty siedzisz i pytasz: " po co on to robi ??? "
"czy sie nawdychal ???"

>A może Ty się pochwalisz jak zrozumiałeś posty
>Edwarda o obrzezaniu lub ten o sępach ?
>Chętnie dowiedziałbym się co myślisz na ten temat.
>W końcu to grupa DYSKUSYJNA a nie "monologi ksRobaka".

no wlasnie o to mu chodzi :))))
zapewne chcialby tu zobaczyc _jakas_nowa_ zywa_mysl_
a nie tylko rozdziobywanie padliny cudzych mysli

pozdrawiam
patix

1. Data: 2005-01-18 23:26:01

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co wdychasz to musi być jednak butapren... nic innego.
>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> wrote in message

a jeśli nie?
\|/ re:

1. Data: 2005-01-19 03:36:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie o to mu chodzi :))))
> zapewne chcialby tu zobaczyc _jakas_nowa_ zywa_mysl_
> a nie tylko rozdziobywanie padliny cudzych mysli

Jak sam widzisz, nie bardzo mu to wychodzi...
Raczej sam pod sobą dołki kopie, bo po takich
żałosnych popisach wdychania kleju mało kto ma
ochotę z nim rozmawiać...

1. Data: 2005-01-19 07:02:02

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patix" <n...@p...onet.pl>

> [...]

> no wlasnie o to mu chodzi :))))
> zapewne chcialby tu zobaczyc _jakas_nowa_ zywa_mysl_
> a nie tylko rozdziobywanie padliny cudzych mysli

Dokładnie patix o to chodzi. :)
Swojego czasu dawałem na "pl.sci.psychologia" do zrozumienia,
że czekam na wypowiedzi Jerzego Turynskiego (JeT)
bowiem zawsze zawierały nie tylko konkretne autorskie przemyślenia
ale były uzasadniane analogiami z życia wielkich i uznanych ludzi.
Wystarczało przeczytać ze zrozumieniem... chech,,
Twoja kwintesencja i merytoryczna wypowiedź AW w temacie
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=34414912
pokazują, że "są Ludzie którzy jeśli chcą - to potrafią" :-)
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-19 08:53:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

patix:
> no wlasnie o to mu chodzi :))))
> zapewne chcialby tu zobaczyc _jakas_nowa_ zywa_mysl_
> a nie tylko rozdziobywanie padliny cudzych mysli

Sugerujesz, ze "padlinka" nie zadowala xrobaka? ;)
Jesli tak, to musi miec z tym powazny problem.

--
Czarek

1. Data: 2005-01-19 09:09:15

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl>
> patix:

> Sugerujesz, ze "padlinka" nie zadowala xrobaka? ;)
> Jesli tak, to musi miec z tym powazny problem.
> --
> Czarek

Tak Czarku :-)
To jest poważny problem.
Wyobraź sobie swoją córeczkę która czeka na miłość i czułość ojca
czeka,
czeka,
czeka...
i w końcu usycha nie podlewana i pielegnowana...
REdaktor Edward Robak
PS. podobnie jest z doznaniami intelektualnymi
rozumiesz to Kolego? :)

Oddanie krwi przez cukrzyka
Dzieci jak zegarki
Sl'oneczko 3-atomowe wyszl'o z za chmur