Empatia w obrzezku??

1. Data: 2005-01-20 18:28:32

Temat: Re: Empatia w obrzezku??
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

automat "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
news:cso6ob.rf4.0@poczta.onet.pl...
> REdaktor "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> w artykule

> Tobie się marzy ? No to lepiej zapomnij... :-)
> [Pszemol]

To zrozumiałe, że dla automatu ciąć i nie ciąć to bez różnicy.
Człowiek od takiej obłudy by zgłupiał.
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-20 23:22:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>lekcję zdałeś na 6-tkę
>tym bardziej mi miło. :D

Marzysz aby pofunkcjonowac jako moj "nauczyciel"?
Ludzki pojebie? :)

Skad w malpich kurwach takich jak Ty tego rodzaju
marzenia?
Wyjasnij mi to, jesli laska, prosze. :)

Wiesz czym skurwilu jebany rozni sie chora malpa
od nie-chorej ale glupiej?

Widzac dokonania takich jak ja...
chora malpa steka:
"uojej! po co on w ogole pisze te brednie?
przeciez to nie ma zadnego sensu! chory szaleniec!
sssssss..."

zas glupia, ale nie-chora malpa rzuca:
"no tak, czasem pisze nawet cos ciekawego, ale czasem
to sie kupy nie trzyma".

A wiesz co pisza nieglupie, ale i nie madra malpy?
Reaguja np tak:
"czasem zupelnie nie wiem co myslec o tym co widze,
ale czasem widze cos czego sam bym nigdy nie wymyslil(-a)".

Wiesz natomiast co moglaby napisac madra malpa, gdyby
miala cokolwiek napisac o mnie? Taka malpa musialaby
napisac np tak:
"to jeden z tych, ktoremu nie jestem godna zawiazac
szznurowek w jego butach"
i moglaby tez dodac cos takiego:
"biada temu kto chocby w myslach zgrzeszy przeciw komus
takiemu - nie zmarze swego grzechu dopoki nie umrze". ;)

Rozumiesz cokolwiek z tego pierdolony debilu? :)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-01-21 11:39:03

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl>
> [...]

> Marzysz aby pofunkcjonowac jako moj "nauczyciel"?
> Ludzki pojebie? :)
>
> Skad w malpich kurwach takich jak Ty tego rodzaju

RE: hehe - wyjaśnię Ci to kochany Czarku w sposób który
zrozumiesz:
"gdyś się znalazł między ludźmi którym się wydaje, że są wronami
to nie kracz tak jak one ale ucz ich mówić po ludzku" :-)
wilk wilkowi wilkiem
człowiek człowiekowi człowiekiem

> [...]
> takiemu - nie zmarze swego grzechu dopoki nie umrze". ;)
>
> Rozumiesz cokolwiek z tego pierdolony debilu? :)

Jasne, że rozumiem. Jesteś pasterzem maup.
Różnimy się tym, że ja maupy uczłowieczam a TY
zadawalasz się WŁADZĄ. ;)
a więc
TY jesteś konserwatystą (musi być stado i musi być pasterz)
a JA jestem wywrotowcem (musi być Wspólnota Ludzka
i musi być CEL - hierarchia jest drugorzędna)
zrozumiałeś coś z tego geniuszu? :)
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-21 11:58:11

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
> [...]

> a JA jestem wywrotowcem (musi być Wspólnota Ludzka
> i musi być CEL - hierarchia jest drugorzędna)

Acha:
Żebyś się nie martwił za bardzo to Ci dopiszę
to co pozostwało w domyśle {}:
Wspólnota Ludzka też potrzebuje pasterzy. 8-)
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-21 14:00:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

chora malpa:
> [...]
> zrozumiałeś coś z tego geniuszu? :)

Jesli mialem "zrozumiec" zes ~nieuleczalny glupiec,
to mozesz miec powody do dumy. :))

1. Data: 2005-01-21 22:34:30

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> chora malpa:

> Jesli mialem "zrozumiec" zes ~nieuleczalny glupiec,
> [...]

hahaha - miło było wniknąć do Twojej świadomości.
Mam nadzieję, że mi to wybaczysz. :-)
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-22 01:21:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>hahaha - miło było wniknąć do Twojej świadomości.

Niebywale.

>Mam nadzieję, że mi to wybaczysz. :-)

Nudzisz mnie.

1. Data: 2005-01-22 06:52:43

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> Niebywale.

> Nudzisz mnie.
> --
> Czarek

To genialne (!)
Nie napisałeś: "nudno mi" ani "jesteś nudny"
lecz
~~~~~~~~~~~~
"Nudzisz mnie"
~~~~~~~~~~~~
a pojęcie NUDA tak popularne w Świecie Dzieci (ŚD)
zepchnięte przez Świat Dorosłych (ŚD) na margines doznań -
wyraża niespełnioną(sic!) ciekawość Świata mimo "otwarcia"
To oczekiwanie na "COŚ" w co wierzy się, że JEST ale
się tego nie postrzega mentalnie. Jesteś więc bez wątpienia
zanurzony w ŚD a stwierdzenie "Nudzisz mnie" wyraża
Twoją frustrację iż pomimo, że zaistniałem w Twojej świadomości
to Twoja ciekawość nie została w pełni zaspokojona. :D
REdaktor Edward Robak
PS. porównaj NUDA a PASJA :)

Oddanie krwi przez cukrzyka
Dzieci jak zegarki