Ender

281. Data: 2010-03-02 09:58:21

Temat: Re: Ender
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hmhakg$tlp$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> A jak jest to w obie strony? Nie znasz tego? Takie dwie połówki jabłka?

Wtedy to jest ideał Chironie.
Tak własnie masz? Tak jest u Ciebie?

MK

282. Data: 2010-03-02 09:59:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> U mnie w domu wystarcza dla wszystkich. Nie trzeba sobie wyjadać.
>
> Qra
Hah, skojarzenie miałyśmy identyczne.
Ale już wolałam z nim nie wyjeżdżać :-)))))).

MK

283. Data: 2010-03-02 10:38:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> [...]
> Przytulanie, miętolenie, wspólne bycie bliskie (i dalsze) to śliczności,
> ale...ale!
> Zęby czasami trzeba umyć (chociażby) i inne końcówki.
> Z ludźmi pogadać (np. na psp)
> Zakupy zrobić, umyć podłogę w kuchni, wciągnąć śniadanie, utyrać się do
> ciężkiej nocy, na rowerze pojeździć, buty sobie kupić, z Bogiem pogadać,
> zagapić się bezmyślnie, pójść na basen, powyciągać skrzypiące stawy na
> jodze, pójść na koncert, do kina, spotkać się ze znajomymi, kawkę wypić
> na mieście, poczytać, pomyśleć, pożyć!!!!

Jak tak wygląda starość, to ja poproszę kilkanaście kilogramów. Najlepiej na
wynos.

Qra

284. Data: 2010-03-02 11:44:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Mar 2010 01:46:59 +0100, p...@i...pl napisał(a):

> Kwieciście opisane niedopieszczenie...

Nie chciałam tak wprost, ale zrobiłeś to za mnie :-)
--

Ikselka.

285. Data: 2010-03-02 11:56:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Mar 2010 08:02:37 +0100, Bbjk napisał(a):

> :-D

> raczej znużona monotonią twoich niewyszukanych zagrywek, które jak
> zwykle trafiają w płot, nawet nie nasz.

!delete From "Bbjk" //40TudeDialog
--

Ikselka.

286. Data: 2010-03-02 12:05:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Mar 2010 08:32:43 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> I dlatego, że go polubiła, to nakrzyczała na niego i zostawiła go buldożerom
> na pożarcie. Na całe szczęście w porę się teściowa zjawiła.
>
> Qra

Czy Wy sobie jakiś film opowiadacie?

--

Ikselka.

287. Data: 2010-03-02 12:06:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Mar 2010 08:42:02 +0100, Stalker napisał(a):

> Dokładnie! HOWGH! :-D
>
> Stalker

I dochodzi.
--

Ikselka.

288. Data: 2010-03-02 12:13:38

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Wy sobie jakiś film opowiadacie?

"Krwawy buldożer masakruje niebieskokrwistych".
Taki tam horror klasy D umieszczony w scenerii rewolucji
francuskiej.

289. Data: 2010-03-02 12:14:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Mar 2010 09:30:06 +0100, Bbjk napisał(a):

> Tu ściąga dla chętnych, tomy napisano o estetyce kiczu,

Ja Ci po prostu wysłałam ten link zamiast linku do własnych zdjęć Z MŚK :-)
Dlatego dla mnie tego typu zachowania (nie zdjęcia) to nie kicz i nigdy nim
nie będzie.
--

Ikselka.

290. Data: 2010-03-02 12:21:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Mar 2010 10:12:03 +0100, czerwony napisał(a):

> Jednocznacznie oceniała tę twórczość jako będącą wynikiem
> zewnętrznej manipulacji -

He he :-)

> ale przede wszystkim, jak to Szymborska
> - podkreślała, że była w tym, co robiła absolutna szczerość,

Nawet kiedy się podpisywała pod petycją o uśmiercenie duchownych, w tym
naszego kieleckiego bpa Kaczmarka?

> nie mogła
> wtedy pisać inaczej -

A nie powiedziała, że jej w "szczerości" i "niemożeniu" znaczaco "pomogła"
wizja braku rozwoju kariery literackiej? - byli tacy, co nie poszli ani na
"szczerość", ani na "manipulację", ani na "niemożenie pisania inaczej".
Vide HERBERT, który poszedł kopać torf i nie otrzymywał nawet
przydziałowego papieru na twórczość, zamaist się tak upodlić, jak Miłosz i
Szymborska.
--

Ikselka.

Jadłeś - nie jedź !