Re: Ephedra

1. Data: 2006-12-11 13:46:48

Temat: Re: Ephedra
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"

> A niby dlaczego?

dobre pytanie...
podobno krowa, która duzo ryczy ... ;)P

--
ewa

2. Data: 2006-12-11 13:57:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <m...@l...com> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista"

> dobre pytanie...
> podobno krowa, która duzo ryczy ... ;)P
>
> --
> ewa

Czy ja ryczę? Kończę w lutym 59 lat i moje możliwosci są stosowne do wieku,
mogę raz dziennie...
Czy to reperkusje, zamówione przez SyloAnnę?
Tak bardzo nie chce, aby dziecko miało swojego ojca? Taki mocny opór
świadczy, że dziecko jest moje. Zwalczając mnie walczy ze swoim dzieckiem.

3. Data: 2006-12-11 14:55:33

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"

> [...]
> Tak bardzo nie chce, aby dziecko miało swojego ojca? Taki mocny opór
> świadczy, że dziecko jest moje. Zwalczając mnie walczy ze swoim dzieckiem.

joj!
ntgs
to nie blog
grupa dyskusyjna
pl.rec.ogrody.
pomyliłes okienka :)P

--
ewa

4. Data: 2006-12-11 15:05:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <m...@l...com> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista"

> wieku,
>
> joj!
> ntgs
> to nie blog
> grupa dyskusyjna
> pl.rec.ogrody.
> pomyliłes okienka :)P
>
> --
> ewa

Ona zmusiła mnie do pisania publicznego. Jednak kocham tę kobietę, Pisaliśmy
pół roku o dziecku - miał być chłopak, Ihor - sama wybrała imię.
A czy jest mój - nie odpuszczę, muszę to sprawdzić i zrobię to.
Za bardzo mnie testowała, więc zrobiłem to samo - obraziła się. Gdybym miał
dwadzieścia lat - spałbym na wycieraczce pod jej drzwiami (musiałaby mieć
adekwatny wiek), albo porwałbym jak Cygankę...

5. Data: 2006-12-11 15:20:08

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"

> [...]
> dwadzieścia lat - spałbym na wycieraczce pod jej drzwiami (musiałaby mieć
> adekwatny wiek), albo porwałbym jak Cygankę...

spokojnie... weź pigułke i postaraj się pisac takie teksy bym pawia na
klawisze nie puściła.
To nie jest grupa literacka :)

--
ewa

6. Data: 2006-12-11 15:26:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <m...@l...com> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista"

> Pisaliśmy
> miał
>
> spokojnie... weź pigułke i postaraj się pisac takie teksy bym pawia na
> klawisze nie puściła.
> To nie jest grupa literacka :)
>
> --
> ewa

Nie jestes kochana przez jakiegoś chopa?
Puszczasz pawia na ich widok?

7. Data: 2006-12-11 16:05:28

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"

> Nie jestes kochana przez jakiegoś chopa?
> Puszczasz pawia na ich widok?

czytaj ze zrozumieniem : puszczam pawia na widok takich tekstów :)

Ale prosilam bys nie odchodził, trochę dokarmilam i dość. ;)P
A teraz rozpoczynam przedświateczną krzątaninę ;)
Bym jutro miała wolne na dopieszczenie wszystkich roślinek przed zimą.
(napisałam : " wszystkich"??? Niepoprawna optymistka... ;))

--
ewa

8. Data: 2006-12-11 16:20:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <m...@l...com> wrote in message

> [...]
> Bym jutro miała wolne na dopieszczenie wszystkich roślinek przed zimą.
> (napisałam : " wszystkich"??? Niepoprawna optymistka... ;))

Szkoda, że nie jesteś SyloAnną (nigdy nic nie wiadomo!!!)...
Bo tęsknię za nią, aż mi oddechu brak...

9. Data: 2006-12-11 16:27:55

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:

> czytaj ze zrozumieniem : puszczam pawia na widok takich tekstów :)
>
> Ale prosilam bys nie odchodził, trochę dokarmilam

Pawiem????????

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2006-12-11 18:00:14

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz"

> Pawiem????????

masz cos przeciwko ptakom ozdobnym ?? ;>

--
ewa

KERAMZYT
Zimowo jest