Re: Ephedra

1. Data: 2006-12-11 14:02:16

Temat: Re: Ephedra
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

news:77a7.000000c9.457d4ea2@newsgate.onet.pl...

> Nie staje mi wiadomości o roślinach, a w innym kontekscie, fachowcem
> jest pan Slawista.

Ten pan sie podobno pozegnal juz. Jakis brak konsekwencji tu widze ;)
Nie slyszalem, by uprawa przesli byla nielegalna.

Pozdrawiam,
Bpjea

2. Data: 2006-12-11 16:50:01

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie slyszalem, by uprawa przesli byla nielegalna.

Ciekawy jestem jakie to zielsko jest w smaku i czy odczuwa się
zmianę samopoczucia.Przed założeniem plantacji, warto spróbować.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2006-12-11 17:03:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Ciekawy jestem jakie to zielsko jest w smaku i czy odczuwa się
> zmianę samopoczucia.Przed założeniem plantacji, warto spróbować.
> Pozdrawiam.mirzan

Umywanie rąc?

4. Data: 2006-12-11 17:15:35

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Ciekawy jestem jakie to zielsko jest w smaku i czy odczuwa się
> zmianę samopoczucia.Przed założeniem plantacji, warto spróbować.

Ale uważaj, bo niektórzy po przedawkowaniu uważają, że to marihuana:
http://www.koksiarze.com/index.php?url=sterydy/efedr
yna
:-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2006-12-11 17:46:31

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Ale uważaj, bo niektórzy po przedawkowaniu uważają, że to marihuana:
> http://www.koksiarze.com/index.php?url=sterydy/efedr
yna
> :-)

No i dlatego, pytałem czemu, wszechwiedzącemu Mirkowi, nie staje !!!
pozdr. Jerzy
PS
Jak na razie Piotr jeszcze na mnie nie zarobi.
:-)

6. Data: 2006-12-11 17:55:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:elk5dr$51e$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> No i dlatego, pytałem czemu, wszechwiedzącemu Mirkowi, nie staje !!!
> :-)
Hejka. Nie czemu, tylko czego, świntuszku. ;-)
Pozdrawiam anachronicznie Ja...cki

7. Data: 2006-12-11 18:15:34

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale uważaj, bo niektórzy po przedawkowaniu uważają, że to marihuana:
> http://www.koksiarze.com/index.php?url=sterydy/efedr
yna

Szczególnie podoba mi się przyspieszone spalanie tłuczczu.Przedawkować
można wszystko, a z efedrą nie ma takiej obawy, za wolno rośnie.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2006-12-11 18:29:57

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> Hejka. Nie czemu, tylko czego, świntuszku. ;-)
> Pozdrawiam anachronicznie Ja...cki

Współczuję, ale dobrze, że jeszcze wiesz co do czego służy.
:-)
pozdr. Jerzy

Re: Ephedra
KERAMZYT