Data: 2006-03-07 14:56:50
Temat: Re: Epidemia otyłości
Od: Golo <k...@t...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Tue, 07 Mar 2006 10:09:25 +0100, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:
>> Powinno sie zakazać reklam słodyczy tak , jak zakazuje się reklamy
>> papierosów czy piwa.
>
> Coz, reklama piwa akurat nie jest u nas zakazana. Nie widze tez niczego
> zlego w reklamach slodyczy, jesli tylko nie wmawia sie w nich ludziom,
> ze sa dla nich niezbedne, zastepuja pelnowartosciowy posilek itp. Zgoda,
> ze czesc reklam niestety tak wyglada.
Przegiąłem z tym zakazem reklamowania, przyznaję, tego sie nie da
wyegzekwować,
tu rządzą prawa rynku.Dużo złego jednak reklama robi, wmawiając ludziom
ze po
zjedzeniu batonika nabiorą sił czy też sprawnosci lwa.
Słodycze sa wszechobecne i za ogólnodostępne, do tego smieciowe jedzenie,
brak ruchu
i efekt jest jaki jest, ze polowa spoleczeństwa ma nadwagę.
>> Obraz orgastycznie wzdychajacej modelki zajadającej sie pysznym waflem
>> jest dla mnie nie do przyjęcia.
>
> Jesli robi to raz wtygodniu, to naprawde nic zlego sie jej nie stanie.
> Po postu nalezy zachowywac rozsadny umiar, jak to w zyciu.
Jak mozna raz w tygodniu to tak, jakby wcale:) no wiec lepiej wcale.
Slodyczy nie powinny reklamowac szczuple, wręcz wychudzone modelki,
sugerujące
swym wygladem ze te batoniki czy czekoladki nic a nic im nie dodają na
wadze.
>> To jest oglupianie ludzi.
> Dlatego od dawna konsumuje reklamy (bo raczej nie da sie ich nie
> konsumowac w ogole ogladajac jednoczesnie telewizje, chodzac do kina czy
> czytajac prase, a ostatnio nawet grajac w gry komputerowe) wylacznie w
> kategoriach estetycznych.
ja w tym czasie biorę do ręki podręczne czytadło, chyba ze akurat jest to
reklama Plusa:)
Pozdrawiam
G
|