Esbek czarodziej od gruntów KK

31. Data: 2009-05-14 08:26:24

Temat: Re: Esbek czarodziej od gruntów KK
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:gugjnb$q6p$1@news.onet.pl...

> czyli - życie?
> na moim lokalnym poletku mogę zaobserwować wymianę kadrową w gminnych
> instytucjach - ten sam człowiek wędruje przez wodociągi, wydziały
> architektury czy urzędy gminy. on z zawodu jest kerownikiem.
>
> a spojrzeć na partie - ileż to już ich było, ileż nazw, ileż ugrupowań. a
> mordy te same.
... i wracając do tematu przewodnieg - tak samo wygląda 'życie'
na poletku przy plebanii ...
Jak ksiądz jest lokalnie spalony, to się go przenosi. I nie mówię o spaleniu
przez 'pedofilię', ale przez zbyt śmiałe operacje finansowe, operujace
np. majątkiem przeznaczonym teoretycznie na cele charytatywne.

32. Data: 2009-05-14 08:26:53

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> ten trzeci filar zjawiska 'libertas' nie sposób skomentować inaczej niż
> przez cytat 'jestem za a nawet przeciw' ...

http://www.joemonster.org/filmy/16310/TELEWALESHOP__
nie_chcem_ale_przyjadem

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

33. Data: 2009-05-14 08:27:28

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart <r...@o...pl>

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> ten trzeci filar zjawiska 'libertas' nie sposób skomentować inaczej
> niż przez cytat 'jestem za a nawet przeciw' ...

Podobno Ganley ma PLAAAAN, żeby Wałęsa został prezydentem UE :)

Saulo

34. Data: 2009-05-14 08:30:47

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:
> [...]
> przez 'pedofilię', ale przez zbyt śmiałe operacje finansowe, operujace
> np. majątkiem przeznaczonym teoretycznie na cele charytatywne.

cóż, dają im szansę. miłosierdzie ma być :)

35. Data: 2009-05-14 08:35:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Znowu 'prewencyjnie', podam np. adresy:
> Fundacja na Rzecz Polskich Związków Kredytowych
> Władysława IV 22 81-743 Sopot
>
> Krajowa Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa
> Władysława IV 22 81-743 Sopot
>
> Jest tam też jeden z większych oddziałów Stefczyka (choć centrala
> jest chyba w innym miejscu Trójmiasta, nie wiem)
>
> Wyższa Szkoła Finansów i Administracji w Gdańsku
> Rektorat ul: DĘBOWA 4/1 81-750 SOPOT
> (ten sam kwadracik na mapie Sopotu, tylko od strony innej ulicy)

no tak, ale o co dokładnie ci chodzi?

"ING Securities" SA Centrala?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 50 18?

ING Bank Śląski SA Oddział?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 48 41?

"Ing Real Estate Investment Management Poland" Sp. z oo
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 59 08?

ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 52 00?

ING Lease Polska?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 53 00?

ING Car Lease Polska Sp. z oo?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 55 55?

ING Investment Management (Polska) SA?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 51 00?

ING Real Estate Asset Management?
Plac Trzech Krzyży 10/14, Warszawa, Poland? - 22 820 5909?

36. Data: 2009-05-14 08:43:52

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjściowo chodziło o pokazanie, że Kasa Krajowa i Fundacja to prawie to
samo.
A dalej, wchodząc już w temat Kasa Krajowa a SKOK Stefczyka i wracając
do tematu mafii - mamy poważne zachwianie zasady rozdziału instytucji
nadzorczej
(Kasa Krajowa) od nadzorowanego podmiotu (SKOK Stefczyka).
To tak, jakbyś na ten plac Trzech Krzyży władował jeszcze
siedzibę Banku Centralnego. I jeszcze raz: SKOK nie jest prywatną firmą !

37. Data: 2009-05-14 08:45:30

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart <r...@o...pl>

> [...]
> To tak, jakbyś na ten plac Trzech Krzyży władował jeszcze
> siedzibę Banku Centralnego. I jeszcze raz: SKOK nie jest prywatną

Bo to nie firma ani spółdzielnia tylko ostoja finansowa narodu
(prawdziwego)!

Saulo

38. Data: 2009-05-14 08:58:03

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:
> [...]
> To tak, jakbyś na ten plac Trzech Krzyży władował jeszcze
> siedzibę Banku Centralnego. I jeszcze raz: SKOK nie jest prywatną firmą !

zgadza się :)

39. Data: 2009-05-14 09:48:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie zaczynali od ekspresowych mini-pożyczek wypłacanych od ręki
dowód osobisty i spłacanych z podwójnie naliczanymi odsetkami co
2-tygodnie bezpośrednio do rąk postawnych panów pukających do drzwi,
a teraz rozwinęli skrzydła oraz interes stosownie do potrzeb swoich
klientów, mianując się "kasa PL-narodu".

BTW czy JarKacz ma już konto osobiste w banku, czy dalej trzyma kasę
"w skarpecie"?

--
CB

40. Data: 2009-05-14 10:03:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze będą istnieć ci co zarabiają kasę realnie przyczyniając się
do wzrostu bogacenia się społeczeństwa, oraz tacy, co tylko nią
spekulują dla zysków.
Jeśliby zastąpić obecny system bankowy innym systemem, to po
jakimś czasie ten nowy system będzie działał dokładnie tak samo
jak obecny, ze wszystkimi swoimi zaletami oraz wadami.

W tej sytuacji komu ma służyć wprowadzanie "boczną furtką", na
specjalnych zasadach, pozbawionych nadzoru finansowego SKOK-ów
do systemu finansowego w formule implementarnego systemu bankowego?
Klientom?
Doprawdy?

Notabene trzeba być chyba niewąskim Debilem, aby w coś takiego
uwierzyć. ;)

--
CB

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> To smieszne i ciekawe jak bardzo rzadzaca klika kolesi jest slaba albo
> umoczona, skoro jakies tam SKOKI czy PiS jest az takim zagrozniem! :)

AMIGDALINA...
O ZALECTWIE UMYSLOWYM
fotka XL
Z PSPolityki