Eskimo diet, ciąg dalszy

11. Data: 2004-02-06 23:05:00

Temat: Re: Eskimo diet, ciąg dalszy
Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

http://www.medscape.com/content/2003/00/45/84/458440
/458440_tab.html#Table I.

Swietna praca :-)
Warto zwrocic uwage na szereg tabel ktore sa dolaczone do publikacji.
Podaje powyzej adres gdzie podano porownanie diet:europejskej, japonskiej i
eskimoskiej pod wzgledem zawartosci nienasyconych kwasow tluszczowych
ktore m.innymi sa niezbedne dla prawidlowej pracy mozgu.

anna

12. Data: 2004-02-06 23:10:36

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I na nic podawanie tysięcy linków o tłuszczach omega-3, jeżeli wszystkie
> mają źródło w jakichś kłamliwych danych.
> Może się mylę, może rzeczywiście Eskimosi łapią tony ryb na marmoszkę spod
> lodu? Udowodnij to.

No faktycznie, jeśli wszystkie mają źródło w kłamliwych danych to nie ma
sensu ich powielać.
Marcin, Anna przestaniecie wreszcie podawać informacje, których Leszek nie
oglądał w telewizji i nie ma nagrane na video więc są fałszywe! ???

Pozdrawiam,
Adam

13. Data: 2004-02-06 23:30:52

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marcin! W tym wątku ja nie dyskutuję na temat ilości i jakości kwasów
> tłuszczowych zjadanych przez Eskimosów.
> Ten wątek jest o połowach ryb przez Eskimosów.
> Annaklay podała link, gdzie jest tabelka w której pisze, że Eskimosi jedzą
> 325 funtów ryb na łba rocznie. Ryb, rozumiesz, RYB!
>
> Ja się chcę dowiedzieć jak oni te ryby łapią.
> Jeżeli nie łapią, to tabelka jest kłamstwem. Jeżeli ta tabelka jest
> kłamstwem, to wszystko o tych tłuszczach co to je jedzą Eskimosi też jest
> kłamstwem. Poniał?

To mi przypomina wtrącane tutaj badania nad dietą okinawy , na wyspie tej
gdy mieszkańcy mówią mięso to maja na myśli wieprzowine , czyli oprócz ryb
musi ona być czesto na ich stole , natomiast gdy naukowcy badają ich diete
to wychodzi im że oni prawie wegetarianie ;)))

Slawek

14. Data: 2004-02-06 23:41:38

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja się chcę dowiedzieć jak oni te ryby łapią.

No i pierwszy sposób połowu już znalazłem :)

http://www.fishing.pl/article/articleview/1738/1/10/

15. Data: 2004-02-07 00:22:52

Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> No i pierwszy sposób połowu już znalazłem :)
>
> http://www.fishing.pl/article/articleview/1738/1/10/

No widzisz Leszku jak zaczales samodzielnie myslec, to cos znalazles:-)

Ten material ktory znalazles, to koniecznie podeslij J.K., bedzie chyba
dobry jako nastepna po Starym Testamencie i Biochemii Harpera pozycja
bibliograficznych w jego kolejnej ksiazce:-)

poz.anna;-)

16. Data: 2004-02-07 00:24:23

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> No i pierwszy sposób połowu już znalazłem :)
>
> http://www.fishing.pl/article/articleview/1738/1/10/

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD... he he he :D

Krystyna [jeszcze raz :D]

17. Data: 2004-02-07 00:53:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:c019e7$qhk$1@opal.futuro.pl pisze:

> No faktycznie, jeśli wszystkie mają źródło w kłamliwych danych to nie
> ma sensu ich powielać.
> Marcin, Anna przestaniecie wreszcie podawać informacje, których
> Leszek nie oglądał w telewizji

Jaki Leszek? Nikt taki nie istnieje, bo w telewizji go nie pokazywali, a
wszelkie proby dowiedzenia ze jest inaczej opieraja sie na klamliwych
danych. Udowodnij, ze tak nie jest :)

Jednak w razie, gdyby istnial: Leszku, ryby i inne "owoce morza" nie sa
pierwotnym zrodlem kwasow omega-3. Produkowane sa one na poczatku morskiego
lancucha pokarmowego, przez jednokomorkowe grzyby i algi. Musisz wiec
wymyslic cos innego, bo wedka wlasnie sie zlamala.

18. Data: 2004-02-07 06:58:43

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Marcin, Anna przestaniecie wreszcie podawać informacje, których Leszek nie
> oglądał w telewizji i nie ma nagrane na video więc są fałszywe! ???

ironia jest kiepska "zaslona" dla braku wiedzy

Jurek

19. Data: 2004-02-07 07:02:00

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

" annaklay" <a...@g...pl> a écrit dans le message de
> Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> [...]

swietna ! bo tak Ci pasuje, jak jest oparta na tych samych zrodlach co twoje
"zrodla" o polowie ryb , to rzeczywiscie rewelacyjne!!!!! , ciekawe jeszcze
tylko co ci ludzie uwazaja za "diete srodziemnomorska" bo tu tez jest wiele
"swietnych" informacji

Jurek

20. Data: 2004-02-07 09:32:53

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

annaklay w wiadomości news:c01b4s$qvm$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]

http://tinylink.com/?ija4JQhje5
http://tinylink.com/?wogVOjv5UH
http://tinylink.com/?rTrkTy9Rgh

zerwanie z nalogiem 'Coca-Cola'
to w koncu swinka czy rybka?
nadwaga u malolata
Niedziwedzia sposoby zrzucania z wagi
JAK SZYBKO poprawić kondycję ciała po odchudzaniu?