Eskimo diet, ciąg dalszy

31. Data: 2004-02-07 19:11:02

Temat: Re: Eskimo diet, ciąg dalszy
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widze, ze ty masz powazny problem z rozroznieniem dyskusji merytorycznej
> od pomowien i wycieczek osobistych;-).
> Jesli nadal taka "technike" dyskusji bedziesz stosowal w wirtualnym
swiecie,
> to juz raczej bede cie omijac w rozmowie wprost i ogranicze sie moze tylko
> do komentarzy na temat twoich wypowiedzi:-)

na szczescie to nie Ty jestes "wyrocznia", a twoja stara technika, uciekania
od "merytorycznej" dyskusji, natychmiast jak tylko ktos wychwycie
sprzecznosci w twoich wypowiedziach, jest znana i "doceniana". Jedyne co
uwazasz za "merytoryczne" to przyklaskiwanie twoim tezom, z mojej strony
tego sie nie doczekasz.

> Nie nie rozumiesz nic:-) Gdybys rozumial tobys zauwazyl, ze jesli sie
> wypowiadam to krytycznie na temat merytorycznej strony diety
kwasniewskiego
> i przeciwstawiam sie obrzydliwemu zaklamaniu otymalnych ludzi:-)

a dowodem na to ma byc bezustanne zmienianie imion pod jakimi udzielasz sie
na grupach?

no i bardzo dobrze ;)

Jurek

32. Data: 2004-02-07 19:15:13

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS;

> kwasniewskiego

czy mam Ci przypomniec twoje posty ktore wyslalas mi na priva?

Jurek

33. Data: 2004-02-07 20:05:00

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> http://www.fishing.pl/article/articleview/1738/1/10/

> no prosze ! teraz robie za "autorytet" :DDDDDDD
> no chyba zloze sobie gratulacje!

Ja też gratuluję, myśl jest naprawdę dobra! Tylko nasz Adamo się pospieszył
;>
Widocznie ak mu się spodobała, że wykorzystał ją najszybciej jak mógł... ;>

> tylko cytujacy nie zabardzo "miarodajny" :((((
> "wystrzelal" cala swoja "amunicje" intelektualna,

;DDDDD...he he!... ;D

Anny/Hanny/itd w poblizu
> nie ma zeby wesprzec, marchewka nie pomaga, to schodzi do rejestru
> "podworkowego" , tylko ze to jakos szybko sie stalo. Czyzby marchewka na
> kondycje tez zle wplywala?

Podejrzewam, że:
1. Pomylił mój wybuch śmiechu z ironią... :)
2. Miał tak zajęte usta (chrupaniem?), że zapożyczył Twoje słowa... ;)
3. Z pewnością marchewka ma w tym swój udział, że tak się zachowuje
- nic ciekawego sam od siebie nie pisze, ale chętnie się wtrąca ze swoimi
"nic nie znaczącymi uwagami" gdy tylko pojawia się ostrzejsza dyskusja
między... X i Y.

Krystyna

34. Data: 2004-02-07 20:59:47

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
jesli sie
> wypowiadam to krytycznie na temat merytorycznej strony diety
kwasniewskiego
> i przeciwstawiam sie obrzydliwemu zaklamaniu otymalnych ludzi:-)

masz jakieś powody ??? a moze jakieś przykłady zakłamania byś przedstawiła
??? ;) bo tak to wygląda że rzucasz tylko obrzydliwe pomówienia , i tylko
zastanawiam się dlaczego ??? co cię tak gna

Slawek

35. Data: 2004-02-07 21:17:26

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> ??? ;) bo tak to wygląda że rzucasz tylko obrzydliwe pomówienia , i tylko
> zastanawiam się dlaczego ??? co cię tak gna

Chce ci przypomniec, ze tematem tej grupy jest dyskusja o roznych dietach.
Do tej pory nie dales ani jednej sensownej odpowiedzi na zadane ci pytania o
charakterze merytorycznym dotyczacym diety ktora z takim zapalem propagujesz.

EOT;-)

36. Data: 2004-02-07 21:27:39

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Do tej pory nie dales ani jednej sensownej odpowiedzi na zadane ci pytania
> charakterze merytorycznym dotyczacym diety ktora z takim zapalem

No to ja zadam ci podobne pytanie , ale uzupełnione o pytanie pomocnicze ,
czy ty czytasz posty które wysyłasz na grupe o tematyce dietetycznej ???

Slawek

37. Data: 2004-02-07 22:19:26

Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czy ty czytasz posty które wysyłasz na grupe o tematyce dietetycznej ???

Owszem czytam:-)Dlatego tez nie moge zrozumiec dlaczego kazdy watek o
tematyce merytorycznejz zarowno ty jak i inni optymalni staracie sie
zwekslowas w strone dyskusji personalnej.
Dyskusja w tym watku jest najlepsza tego ilustracja.
Przeczytaj moze od poczatku ten watek i zobacz od jakiego tematu i w jaki
sposob zostal rozpoczety przez optymalnego Leszka.
Zwroc tez uwage na charakter optymalnych wypowiedzi oraz pokaz mi elementy
merytoryczne tych postow na temat zwiazany z tym watkiem.

anna;-)

38. Data: 2004-02-07 22:31:55

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tekst obok zdjec, bardzo precyzyjnie okresla kiedy inluci sa "rybakami",
> bardzo krotki okres zwiazany z migracja ryb, a wiec nazywanie ich
> "rybakami" jest "drobna" nadinterpretacja. ,

Plemiona żyjące w Kanadzie w czasie lata wędrują na południe i łapią ryby w
rzekach. Grenlandzcy Eskimosi raczej nie mają gdzie wędrować.

Pozdrawiam
Leszek

39. Data: 2004-02-07 22:36:48

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj moze od poczatku ten watek i zobacz od jakiego tematu i w jaki
> sposob zostal rozpoczety przez optymalnego Leszka.

Nie odpowiedziałaś na pytanie w jaki sposób, jakimi technikami Eskimosi z
płn.-zach. Grenlandii łowią ryby w ilości 325 funtów na głowę i jakie to są
ryby.

Pozdrawiam
Leszek

40. Data: 2004-02-07 22:38:00

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tematyce merytorycznejz zarowno ty jak i inni optymalni staracie sie
> zwekslowas w strone dyskusji personalnej.

to znaczy co ściągamy na siebie ataki personalne ????

> Dyskusja w tym watku jest najlepsza tego ilustracja.
> Przeczytaj moze od poczatku ten watek i zobacz od jakiego tematu i w jaki
> sposob zostal rozpoczety przez optymalnego Leszka.

no zadał ci merytoryczne pytanie a ty milczysz ino na inne tematy to masz
dożo do powiedzenia

> Zwroc tez uwage na charakter optymalnych wypowiedzi oraz pokaz mi elementy
> merytoryczne tych postow na temat zwiazany z tym watkiem.

ale Adamo 2 nie jest optymalny ( ba to wróg smiertelny ;) jak widać ) więc
o co ci chodzi ???

Slawek

zerwanie z nalogiem 'Coca-Cola'
to w koncu swinka czy rybka?
nadwaga u malolata
Niedziwedzia sposoby zrzucania z wagi
JAK SZYBKO poprawić kondycję ciała po odchudzaniu?