Eskimo diet, ciąg dalszy

41. Data: 2004-02-07 23:13:31

Temat: Re: Eskimo diet, ciąg dalszy
Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie odpowiedziałaś na pytanie w jaki sposób, jakimi technikami Eskimosi z
> płn.-zach. Grenlandii łowią ryby w ilości 325 funtów na głowę i jakie to są
> ryby.
> Leszek

Napisanie cyfry 325 funtow na glowe to bardzo groznie brzmi:-)
Pytanie o Eskimosow z pol-zach Grenlandii jest malo precyzyjne.
Mozesz dokladniej okreslic teren i grupe etniczna ktora jestes
zainteresowany?
Wiesz chodzi o to aby nie tracic czasu na zle nadany kierunek poszukiwan:-)
Okresl tez o jakie lata i miesiace ci chodzi?

anna;-)

42. Data: 2004-02-08 12:51:56

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> widze ze przeszkadza Ci to ze opty nie ograniczaja sie do materialow
> Anny/Hanny/itd a maja "czelnosc" szukac informacji w zrodlach ktore tobie
> czy innym uczestnikom "krucjaty" nie odpowiadaja. Tylko "zagladajac"
> wszedzie mozna cos znalesc. Ale w niektorych miejscach moze byc za malo
> "marchewki" co moze wyjasniac pewne sprawy.

"Krucjatę" sami sobie tworzycie, bo tak jest WYGODNIE. Jeśli ktoś coś
niewygodnego przedstawi, to określić go, zaszufladkować... Ale nawet jeśli
bzdury typu "coś nie istnieje, bo w TV nie widziałem" napisze, to trzeba go
"bronić" bo jest z klanu....
Może odpowiesz choć czasami cokolwiek w temacie wątku, bo ja akurat najmniej
mam z tematem wspólnego, eskimosem nie jestem chciałbym zauważyć.

Pozdrawiam,
Adam

43. Data: 2004-02-08 12:57:09

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> rozumiem ze bronisz z zasady wszystkich anty DO, ale troche obiektywnosci
> chyba (?????) bu Ci nie zaszkodzilo?

Może przestaniesz zachowywać się podobnie jak "mgr inż." czyli jak debil? i
trochę obiektywności by także nie zaszkodziło, poczytaj sobie cały wątek.
Kiedy w innych wątkach najgorsze brednie w chamski sposób wypisują optymalni
nie masz zastrzeżeń (choćby ekstremalny wątek powiązania śmierci Niemena z
własnymi korzyściami).
Ja tu przypominam, że nie moja obecność jest tematem wątku, ale jak rozumiem
szkodzi ci tłuszcz i z myśleniem masz poważne problemy...

więc EOT

Pozdrawiam,
Adam

44. Data: 2004-02-08 13:04:08

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dyskusja w tym watku jest najlepsza tego ilustracja.
> Przeczytaj moze od poczatku ten watek i zobacz od jakiego tematu i w jaki
> sposob zostal rozpoczety przez optymalnego Leszka.
> Zwroc tez uwage na charakter optymalnych wypowiedzi oraz pokaz mi elementy
> merytoryczne tych postow na temat zwiazany z tym watkiem.

No właśnie, tego w jaki sposób wątek został rozpoczęty nikt z ZAKŁAMANYCH
optymalnych nie zauważa (w tą stronę jest ok), ale gdyby ktoś rozpoczął taki
sam wątek w drugą stronę, przeciwko optymalnym, to by była prawdziwa burza.
Więc samo rozpoczęcie wątku jest atakiem personalnym ukrytym pod płaszczem
dyskusji na temat połowów ryb (których ktoś nie widział w TV więc nie
istnieją jak udowadnia).

Więc proponuję rozmawiać na temat jednak jakkolwiek z tym połowem związany,
bo ja nie jestem, eskimosem, nie łowię ryb ...ignorując jednak część ataków
personalnych zawartych w pierwszym poście, bo ciągoty do trollowania autora
wątku są większości od dawna znane.

Pozdrawiam,
Adam

45. Data: 2004-02-08 13:09:03

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c03ge7$lul$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja też gratuluję, myśl jest naprawdę dobra! Tylko nasz Adamo się
pospieszył
> ;>
> Widocznie ak mu się spodobała, że wykorzystał ją najszybciej jak mógł...
;>

> ;DDDDD...he he!... ;D
>
> Anny/Hanny/itd w poblizu
>
> Podejrzewam, że:
> 1. Pomylił mój wybuch śmiechu z ironią... :)
> 2. Miał tak zajęte usta (chrupaniem?), że zapożyczył Twoje słowa... ;)
> 3. Z pewnością marchewka ma w tym swój udział, że tak się zachowuje
> - nic ciekawego sam od siebie nie pisze, ale chętnie się wtrąca ze swoimi
> "nic nie znaczącymi uwagami" gdy tylko pojawia się ostrzejsza dyskusja
> między... X i Y.

Więc jak to jest żałosna manipulantko zakłamana Krystyno?
Jak rozumiem w tym wypadku ja jestem tematem wątku??
w takim wypadku rozumiem, Twoje "wiele znaczące uwagi" wnoszą bardzo dużo...

Pozdrawiam,
Adam

46. Data: 2004-02-08 13:18:47

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

http://www.medscape.com/content/2003/00/45/84/458440
/458440_tab.html#Table
> I.

> swietna ! bo tak Ci pasuje, jak jest oparta na tych samych zrodlach co
twoje
> "zrodla" o polowie ryb , to rzeczywiscie rewelacyjne!!!!! , ciekawe
jeszcze
> tylko co ci ludzie uwazaja za "diete srodziemnomorska" bo tu tez jest
wiele
> "swietnych" informacji

Jak rozumiem skoro jak już pisałeś angielskiego zupełnie nie rozumiesz, to
nawet mogłeś nie zaglądać na podaną stronę aby tą "opinię" wyrazić. Wytrzyj
trochę piany, zjedz wątróbkę, może kiedyś pomoże.

Pozdrawiam,
Adam

47. Data: 2004-02-08 17:39:51

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak rozumiem w tym wypadku ja jestem tematem wątku??
> w takim wypadku rozumiem, Twoje "wiele znaczące uwagi" wnoszą bardzo

Nie denerwuj się tak...
Zauważ, że JA Ciebie "nie przezywam", widocznie do tego trzeba dorosnąć...
A może nadmiar marchewki tak Cię nastraja? Zachowujesz się jak dzieci
w piaskownicy.
A poza tym - to TY MNIE cały czas zaczepiasz, także w tym wątku, i jak widać
w powyższych cytatach nadal nie wnosisz poza wyzwiskami - NIC do dyskusji.
Przeszkadza Ci nawet to, że się uśmiałam z historyjki obrazkowej Eskimoska.
A ja tylko wyciągnęłam wnioski z Twojej dziwnej reakcji za pomocą cytatu
Jurka.

Krystyna

48. Data: 2004-02-08 17:49:00

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

annaklay w wiadomości news:c03rer$8f3$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Napisanie cyfry 325 funtow na glowe to bardzo groznie brzmi:-)

Szczegolnie jak sie odpowiednio zmanipuluje informacja :) Tabela, ktora tak
zawziecie Lesiu atakuje, mowila o spozyciu ryb przez Eskimosow w ogole, a
nie przez Eskimosow z polnocnozachodniej Grenlandii. Niewatpliwie istnieja
miejsca, ktore nie rozmarzaja nawet arktycznym latem i gdzie lod jest przez
365 dni w roku zbyt gruby, by przebic go recznymi narzedziami, nalezy jednak
pamietac o tym, ze Eskimosi to lud wedrowny, ktory przemieszcza sie ze
swoimi siedzibami sezonowo, podazajac za potencjalnymi zrodlami pozywienia.
Normalny czlowiek, ktory chcialby zbic twoj argument, po prostu poszukalby
wiarygodnych i powtarzalnych informacji o tym, ile ryb zjadaja/zjadali
Inuici. Twoja ironia, ktora wycialem, jest bardzo trafna, bo dosc dokladnie
obnaza sposob "dyskutowania" uprawiany przez kurczowo trzymajacych sie
swoich wyobrazen nawiedzencow pokroju Leszka.

49. Data: 2004-02-08 19:24:08

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c05sa0$942$1@news.onet.pl...

> A może nadmiar marchewki tak Cię nastraja? Zachowujesz się jak dzieci
> w piaskownicy.

Tak kali, kali....
marchewka też chybiona dawno nie jadłem, ale oczywiście baardzo lubię!!

Pozdrawiam,
Adam

50. Data: 2004-02-08 20:31:41

Od: " OT:do Adama" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

(wycinam, szkoda miejsca na paszkwile;-)

> [...]
> A ja tylko wyciągnęłam wnioski z Twojej dziwnej reakcji za pomocą cytatu

Adam, zauwaz ze w/w tej osoby to Ty sie "denerwujesz", a nie ona
kiedy na informacje merytoryczna jej kumpel przyparty do muru podaje
rysunek karykaturalny dla zamanifestowania swojej pogardy dla faktow. To
zdarzenie tak ja wyprowadzilo z rownowagi, ze dla zakcentowania
histerycznie-nerwowego smiechu nie mogla oderwac palca od litery D na
klawiaturze:-)
Ona tez Cie "nie przezywa" jak to robia dzieci w piaskownicy:-)
Ona zna juz lepsze "sztuczki" bo jest duzzooo starsza:-)
Adam Ty nie wniosles nic do dyskusji, za to ona ho, ho, ho i jeszcze
troche:-).
Adam dlaczego ja "zaczepisas"?;-) To taki "flirt" z jej strony w wirtualnym
swiecie ktory mozna oczywiscie dowolnie zinterpretowac:-)

Poziom wyciagnietych wnioskow jest oczywiscie adekwatny do cytatu na ktorym
je oparla:-)))

pozd. anna;-)

zerwanie z nalogiem 'Coca-Cola'
to w koncu swinka czy rybka?
nadwaga u malolata
Niedziwedzia sposoby zrzucania z wagi
JAK SZYBKO poprawić kondycję ciała po odchudzaniu?