Re: Eugenika - w imię postępu?

Subject: Re: Eugenika - w imię postępu?
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
From: Kviat <null>
Date: Thu, 6 Oct 2016 17:39:43 +0200

W dniu 2016-10-06 o 12:04, CookieM pisze:
> W dniu 06.10.2016 o 08:29, LeoTar pisze:
> [...]
>>

> Nie wymagaj zbyt wiele od trolli. Oni są integralną częścią Internetu,
> tak jak pijacy pod budką z piwem.

Przecież nie wymagam zbyt wiele. Trolle czasem są fajne.

Ale ten pedofil zwyczajnie łamie prawo, a to czy wierzy w krasnoludki
mam głęboko gdzieś.

Odpisując na jego brednie zwiększam szanse, że odpowiednia komórka
policyjna zajmująca się zwalczaniem przestępczości w internecie, w tym
pedofilii, w końcu się nim zainteresuje.

Dziwi mnie trochę, że do tej pory mu na to pozwalają. Tam raczej debile
nie pracują, więc myślę że to monitorują.
On się czuje bezkarnie, bo nie jest w stanie swoich teorii sprawdzić w
praktyce (na szczęście) i dopóki tylko teoretyzuje, to pozornie jest
nieszkodliwy.

Przypomnę:
KK
Art. 200b. Kto publicznie propaguje lub pochwala zachowania o
charakterze pedofilskim, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności
albo pozbawienia wolności do lat 2.

Również publicznie nakłania do łamania poniższych przepisów:
Art. 198. Kto, wykorzystując bezradność innej osoby lub wynikający z
upośledzenia umysłowego lub choroby psychicznej brak zdolności tej osoby
do rozpoznania znaczenia czynu lub pokierowania swoim postępowaniem,
doprowadza ją do obcowania płciowego lub do poddania się innej czynności
seksualnej albo do wykonania takiej czynności,
Art. 199.
§ 3. Karze określonej w § 2 podlega, kto obcuje płciowo z małoletnim lub
dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej albo
doprowadza ją do poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania,
nadużywając zaufania lub udzielając w zamian korzyści majątkowej lub
osobistej albo jej obietnicy.

Rodzic gwałcący własne dzieci jak najbardziej wykorzystuje bezradność
swoich dzieci i nadużywa ich zaufania. Korzyści osobiste lub takie
obietnice są też oczywiste.

Pozdrawiam
Piotr