Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...

31. Data: 2019-08-21 23:24:13

Temat: Re: Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 21 sierpnia 2019 22:40:48 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> ale, gówniara z czwartej klasy ma się ułamków uczyć a nie dzieci cycem
> karmić!

Przynajmniej stosowny dział biologii ma dziołszka zaliczony na piątkę.
Praktycznie!

32. Data: 2019-08-22 21:24:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/08/2019 o 21:26, Izaura pisze:
> [...]
lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

> Nie oglądaj się na patologie, tylko na kulturalnych ludzi!
>
> //staraj sie na tych wyspach, propagować jakieś pozytywne wzorce kulturowe.

ja im pokazalem jak Polacy uprali dziecko w pralce, mam klamac jak Ziobro?

--
gazebo

33. Data: 2019-08-22 21:33:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/08/2019 o 21:24, Izaura pisze:

lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

rywane-w-europie-zobaczcie-o-czym-nie-mowia-unijne-e
lity/

> Właśnie, u dzieciaka, niezależnie od woli, właśnie dlatego, że to instynk.

czy ty wiesz co jest odruchem warunkowym badz bezwarunkowym? nieeee, nie
wiesz

swoja droga nie wiem co to jest"instynk", wprowadzony tynk?
--
gazebo

34. Data: 2019-08-23 02:24:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-21 23:24, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Przynajmniej stosowny dział biologii ma dziołszka zaliczony na piątkę.
> Praktycznie!

Ta, to najlepszy sposób by wyhodować nowy proletariat.

//tata, też pewnie liczenia procentów nie opanował.

35. Data: 2019-08-23 02:28:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-22 21:24, gazebo wrote:

lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

> ja im pokazalem jak Polacy uprali dziecko w pralce, mam klamac jak Ziobro?

//ale, zaznaczyłes, że to nie wszyscy Polacy tak robią?

36. Data: 2019-08-23 02:32:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-22 21:33, gazebo wrote:

> [...]
> wiesz
>

> swoja droga nie wiem co to jest"instynk", wprowadzony tynk?

//niemniej jednak, uważaj 'se', żebyś syfa do domu nie naniusł :)
https://img4.dmty.pl//uploads/201701/1484163719_ft0j
gx_600.jpg

37. Data: 2019-08-24 09:21:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/08/2019 o 01:28, Izaura pisze:

lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

> //ale, zaznaczyłes, że to nie wszyscy Polacy tak robią?

zycze powodzenia w przekonaniu innych nacji, ze Polacy nie chleja na umor

--
gazebo

38. Data: 2019-08-24 09:22:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/08/2019 o 01:32, Izaura pisze:

lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

rywane-w-europie-zobaczcie-o-czym-nie-mowia-unijne-e
lity/

> //niemniej jednak, uważaj 'se', żebyś syfa do domu nie naniusł :)

nawet nie masz pojecia co wnosisz na butach do domu

--
gazebo

39. Data: 2019-08-24 11:51:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.08.2019 o 02:28, Izaura pisze:

> //ale, zaznaczyłes, że to nie wszyscy Polacy tak robią?

Znowu masz zwarcie w mózgu.
To bardzo ciekawe, że gdy prawaki plują na Niemców i na śniadych
studentów w autobusie, to nigdy nie zaznaczają, że nie wszyscy Niemcy,
czy nie wszyscy śniadzi "tak robią". O Żydach z litości nie wspomnę.
Plują na wszystkich jak leci.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2019-09-02 05:54:54

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-24 09:21, gazebo wrote:

lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

> zycze powodzenia w przekonaniu innych nacji, ze Polacy nie chleja na umor

//chleja, ale to w wyniku deprawacji przez komune...

Róbmy swoje!
Eksterminacja poprzez tolerancję - rozmowa z Krzysztofem Karoniem cz 1. ZOBACZ KONIECZNIE
Szwajcaria tez upada
NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)
bocian