Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Date: Thu, 20 Sep 2007 13:51:31 +0200

annikka napisał(a):

> To ja proszę o instrukcję - może się przyda ;-).

To niestety byl mezczyzna i na moich oczach obmierzyl sie caly w celu
dopasowania don odziezy sluzbowej :) Wykazywal podczas tego procesu
niezachwiana pewnosc, ze jego wyniki odpowiadaja stanowi rzeczywistemu
:) Ja nie mialabym odwagi.

> Wracając do meritum, pod biustem mam 75 cm i zapinam się na pierwszy
> rząd haftek (czyli trzy rzędy mam w zapasie). Wczoraj w biuście miałam
> 90 cm i miseczka E pasowała idealnie (bo miewam mniej, bywało też
> więcej, ale na tym etapie karmienia raczej już nie będzie).

Zlota kobieto!! Daj Ci Boze mnostwo kasy na kosmetyki :) Relacje miedzy
tym, co pod, a centrum zainteresowania mamy identyczna - 15 cm. Bardzo
mi pomoglas. Ja mam 79/94 i zastanawiam sie, czy nie wziac 80, bo skoro
zapinasz sie na pierwszy rzadek, to dla mnie moze byc ciasnawo. Chyba
zatem wezme jeden model 75E i drugi 80D, najwyzej ktorys odesle.
Jeszcze raz dzieki.

Krusz.
--
Kruszyna