Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

Data: 2007-09-20 12:49:50
Temat: Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

annikka napisał(a):

> Zapinam się na pierwszy rządek i mam jeszcze 3 do dyspozycji. Ale z
> bloga Kasicy dowiedziałam się, że w takim wypadku powinnam wziąć rozmiar
> mniejszy, czyli 70. W twoim wypadku 75 może być zatem lepsze.

Aaaa, bo od roznych stron liczymy rzadki :) Ja od zewnatrz, Ty od
wewnatrz. No to faktycznie, zostaje 75 :)

A poza tym
> sprawa u Ciebie jest rozwojowa ;-), 80 więc też może się przydać
> (problem w tym, że miseczka też się zmieni, więc nie warto brać "na
> zapas"). No to Ci namieszałam ;-).

Obwod pod to chyba sie tak bardzo nie zmieni - do tej pory ani drgnal,
zwieksza sie tylko gwozdz programu :) Nic mi nie namieszalas, wprost
przeciwnie. Chce wykombinowac tak, zeby nie kupowac co piec minut nowego
stanika. Zostaje zatem przy 75E. Rany, kosmos :)

> A tak przy okazji: nie spiesz się z kupnem stanika do karmienia - biust
> przy laktacji zmienia się z godziny, ba!, z minuty na minutę.

Jasna sprawa, na to mam jeszcze czas. Wlasciwie mnostwo czasu. Na tyle
duzo, ze tempo przyrostu mnie szokuje, bo co bedzie dalej? :) To tak w
postepie geometrycznym do 9. miesiaca trwa czy potem proces zwalnia?
Wstrzymam sie jeszcze dlugo, ale chcialam poki co rozejrzec sie po
producentach.

Krusz.
--
Kruszyna