Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

11. Data: 2007-09-19 12:23:04

Temat: Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Od: "ullaaa" <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

A Kruszyzna napisał/a:
> Nie jestem w Partii Kobiet :) (a propos, widzialas plakat wyborczy? Moim
> zdaniem rewelacja. Serio ;)

Faajny. Kobietom się podoba, mężczyźni uważają że seksistowski, do góóry
nogami :)

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

12. Data: 2007-09-19 12:56:40

Od: annikka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> A jeszcze sie zapytam, jesli mozna, jaki masz obwod pod biustem?

Napiszę jutro, jak się obmierzę, bo teraz to nie wiem, a linijką, nawet
30-centymetrową, się nie da ;-) (obmierzyć znaczy).

Pozdrawiam
Ania

13. Data: 2007-09-19 14:27:44

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ullaaa napisał(a):

> Faajny. Kobietom się podoba, mężczyźni uważają że seksistowski, do góóry
> nogami :)

Od razu tam seksistowski :) Wyskoczyly babki nago, ot co. :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

14. Data: 2007-09-19 14:29:00

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka napisał(a):

> Napiszę jutro, jak się obmierzę, bo teraz to nie wiem, a linijką, nawet
> 30-centymetrową, się nie da ;-) (obmierzyć znaczy).

Znam taka osobe, ktora dala rade, ale oczywiscie we wlasnym interesie
nie naciskam :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

15. Data: 2007-09-19 15:28:30

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> [...]
.html), dwa do
-596.htm) i jeden

> Wlasnie! Szczegolnie te do karmienia mnie zainteresowaly.

Trzeba bylo od razu zaznaczyc, ze do karmienia Cie tez interesuja. Jest
polska firma www.melissa.com.pl, szyja biustnosze do miseczki L [wg polskiej
rozmiarowki, bo w UK wychodzi mniej wiecej J/JJ]. Maja dzial dla
karmiacych - przystosowuja dawolny stanik z oferty dla karmiacej. Tak wiec
mozna wybrac cos calkiem calkiem. Ja u nich mialam m.in. model 0231, ktory w
rzeczywistosci wyglada o niebo lepiej niz na firmowej fotce. Firma jest
otwarta na indywidualne zamowiania [wielkosc miseczki czy inny obwod].
Obwody w miare scisliwe, mialam u nich obwod 75, 70 byla juz ciasnawa.

A o karmnikach, z odnosnikami do niebabcinych stanikow, mozna poczytac u
kasicy:
http://stanikomania.blox.pl/2007/05/Karmniki.html

Zazula

16. Data: 2007-09-19 15:37:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Kolejny adres, pod ktory wypada mi zajrzec :)

hmm, to jeszcze nie byłaś? 8-)
;)

-- kasica

17. Data: 2007-09-19 16:44:21

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Trzeba bylo od razu zaznaczyc, ze do karmienia Cie tez interesuja. Jest
> polska firma www.melissa.com.pl, szyja biustnosze do miseczki L [wg
> polskiej

Niech Cię błogosławi za ten adres. Myślałam że 65D nie robią nigdzie.
Jak z jakością i wygodą staników od nich? Nie gryzą? Układają się jak
należy?
Agata

18. Data: 2007-09-19 16:56:17

Temat: opinie nt. producentow biustonoszy [dluga lista]
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W zwiazku, ze zaczynamy wymieniac sie opiniami na temat producentow,
zapraszam do rozbudowanego watku, w ktorym znajdziecie opinie o firmach
takich jak: ALLES, ANITA, AVOCADO, BALLET, CHARNOS, BACIRUBATI, COMEXIM,
DALIA, EDA, ELBRINA, FANTASIE, FELINA, FREYA, GAIA, GOSSARD, KALYANI, KRIS
LINE, LEPEL, NATURANA, PANACHE, PLAYTEX, , SAMANTA, TRIUMPH, VANITY FAIR,
VIKI , YOUNG ATTITUDE, BERLEI , PLAYBOY, MELISSA, CORIN, MILAVITSA,
CHANTELLE, MISS MANDALAY, RIGBY & PELLER, SHOCK ABSORBER by BERLEI, EWA
BIEŃ, WARNERS, BEAUTIFULL, POUR MOI, BRAVISSIMO, FAYREFORM, MARKS & SPENCER,
BIGGI, FLORENCE & FRED.

Watek danego producenta jest przewaznie podzielony na poszczegolne modele.

76955

Zazula

19. Data: 2007-09-19 17:34:15

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> hmm, to jeszcze nie byłaś? 8-)
> ;)

Cycki mam od niedawna :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

20. Data: 2007-09-19 17:43:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Trzeba bylo od razu zaznaczyc, ze do karmienia Cie tez interesuja. Jest
> polska firma www.melissa.com.pl, szyja biustnosze do miseczki L [wg polskiej
> rozmiarowki, bo w UK wychodzi mniej wiecej J/JJ].

Mam nadzieje, ze az w takiej potrzebie nie bede :), ale mysle, ze w
perspektywie miseczka E jest wiecej niz realna. Dzieki za link. Z kupnem
takiego "wyspecjalizowanego" stanika jeszcze sie wstrzymam (bo wlasnie
czekam na to E czy nie E, sprawa jest rozwojowa, nie chce kupic za malego)

> Obwody w miare scisliwe, mialam u nich obwod 75, 70 byla juz ciasnawa.

O, wlasnie o to chodzi. I ceny widze nie z kosmosu. I ladne to to. Nie
ma sensu kupowac Samanty za 150 zl z hakiem, kiedy to ta Samanta bedzie
uzywana przez czas nader krotki (coz to jest kilka miesiecy wobec
historii wszechswiata :) i wywalac taka kase jest mi po prostu szkoda.

> A o karmnikach, z odnosnikami do niebabcinych stanikow, mozna poczytac u
> kasicy:
> http://stanikomania.blox.pl/2007/05/Karmniki.html

Karmnik. Fajna nazwa, musze przechwycic. Jeszcze raz dzieki :)

Krusz.

--
Kruszyna
"Primum non stresere..."