Re: Czarne dziury i zasada zachowania pędu

11. Data: 2014-09-11 14:01:30

Temat: Re: Czarne dziury i zasada zachowania pędu
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.09.2014 20:09, Nemrod pisze:

> Brednie. Za praktykę pederastii Mojżesz przewidział
> karę śmierci, zatem JCH nie mógł się z tym nie zgodzić.

NTG

Wynocha z tymi bredniami na religię.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

12. Data: 2014-09-11 16:13:01

Temat: Re: Fag-puniesher'yzm
Od: "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic> szukaj wiadomości tego autora

"Nemrod" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych

> [...] Ty natomiast będziesz sobie roił jakieś kuriozalne
> przypuszczenia i dochodził do równie kuriozalnych
> wniosków. JCH nie praktykujący ? Przecież to On
> uczył jak należy czcić Boga, swego Ojca - w duchu
> i w prawdzie. A nie w jakimś podobnym do twojego
> pełnym obłudy - zakłamaniu.

Nie załapałeś chyba, o co mi chodziło, w kontekście
wcześniejszych fragmentów. "Przypuśćmy, że Jezus
był wierzącym [homoseksualistą - to znaczy miał
takie wrodzone skłonności], ale nie praktykującym
[nie oddawał się praktykom homoseksualnym].
Dotarło do zakutego, fanatycznego łba?

A gdybym wyraził przypuszczenie, że na widok
pięknej kobiety Jezus odczuł pożądanie - też byś
załamywał ręce i ciskał gromy? Doktryna religijna
przewiduje, że Jezus był we wszystkim podobny
do ludzi (zatem mógł mieć normalne czy nienormalne
ludzkie pragnienia) za wyjątkiem grzechu (nie
poddawał się i nie ulegał tym "nienormalnym").

Pamiętasz kuszenie Chrystusa? Jak byś mógł nie
pamiętać! ;-) Aby miało ono jakiś sens, Jezus musiał
pragnąć - czegoś, co proponował mu diabeł, zatem
w domyśle - czegoś grzesznego. Jednak zwyciężył
szatana, gdyż nie uległ - literalnie biorąc - jego
podszeptom (a tak "naprawdę" chodziło o zachcianki,
które podpowiadała mu jego ludzka, cielesna natura).
Bo cóż to by było za zwycięstwo, gdyby Jezus w ogóle
nie odczuwał nieodpowiednich w danej sytuacji
pragnień. Na propozycję: "Zamień ten kamień
w chleb" odpowiedziałby: "Dziękuję, nie jestem
głodny" - albo na propozycję władzy nad całym
światem odpowiedziałby: "Polityka strasznie mnie
nudzi!".

Skąd my - ludzie - możemy wiedzieć, jak "wyposażone"
ciało otrzymał Syn Boży od swojego Ojca na czas
ziemskiej wędrówki? Skoro był bez grzechu, to nigdy
nie ujawnił żadnej grzesznej skłonności. Równie dobrze
mógł być wewnętrznie napalonym kobieciarzem,
homoseksualistą, w końcu człowiekiem upośledzonym
pod względem seksualności, nie odczuwającym nigdy
pożądania. Tak też mogło być - chociaż większość chce
wierzyć, że był mężczyzną normalnym (cokolwiek by
to miało znaczyć).

> Chcesz mnie leczyć ? Może ja cię zaraz wyleczę
> z pisania tych twoich bzdur. Oprócz zakłamania
> jesteś też tchórzem - zdjąłeś wątek z fizyki,
> ale to ci w niczym nie pomoże. Dokładam twój
> przypadek jeszcze na kolejną grupę, żebyś
> się jeszcze bardziej zafrasował tymi swoimi
> bredniami, które wypisujesz.

Co masz na myśli pisząc o moim zakłamaniu? Gdzie,
jak gdzie, ale tutaj piszę, co myślę. I dlaczego twierdzisz,
że jestem tchórzem z tego tylko względu, że odcinam
zbędne cross-posty na grupę, której użytkownicy nie są
kompletnie zainteresowani Twoimi wypocinami, a przy
okazji moimi wyn(at)urzeniami na tematy psychologiczno-
religijne? Tam - co prawda - też się dyskutuje o wierze,
ale raczej w taką czy inną teorię fizyczną.

Skoro to Ciebie tak zabolało, to może pójdź na całość
i wrzuć, Kaznodziejo, ten wątek na dwieście innych grup
polskojęzycznych. Nie zdziw się tylko, że w większości
zobaczysz komentarze: "Won stąd, pojeby!"

> Nemrod Vargardsson

Tu chyba kłamiesz. Założę się, że się tak nie nazywasz.

> "Bohaterze, przypasz do biodra swój miecz,
> swą chlubę i ozdobę! Szczęśliwie wstąp
> na rydwan w obronie wiary, pokory i sprawiedliwości,
> a prawica twoja niech ci wskaże wielkie czyny!
> Strzały twoje są ostre - ludy poddają się tobie -
> trafiają w serce wrogów Króla." - Ps 45

To z kolei najwidoczniej bardzo Ci się podoba. Zgaduję, że
najfajniejsze jest w tym zabijanie. Co prawda ludzkość
od tamtych czasów wymyśliła lepsze narzędzia służące
do tego celu niż miecze i strzały łuków, ale tekst zaczynający
się od słów: "Bohaterze, wyceluj swoją baterię rakiet
BUK, swoją chlubę i ozdobę..." brzmi - faktycznie - trochę
dziwacznie.

Swoją drogą, też jestem za aborcją, eutanazją i karą
śmierci oraz zwiększaniem wydatków budżetowych
na wojsko.

--
Sławek

13. Data: 2014-09-11 16:24:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sławek
Jezus miał żonę, znaleziono dowód, od kilku miesięcy wrze na ten temat, tu też było o
tym.
W czasach Jezusa panowała jeszcze poligamia, więc w kuszeniu nie chodzi o seks, ale
szatan kusił władzą, czyli szatańskich grzechem pychy, na który non stop cierpi
kościół katolicki.
Gdy kler poszedł w celibat, nagle wszyscy zaczeli dziewiczeć, obróciły się cnoty z
dobrego postępowania w aseksualne postępowanie. Tak więc jak kler poszedł w celibat
to bozia też musiała stać się aseksualna, i nawet Maryja z siedmiorgiem dzieci stała
się dziwicą i to jeszcze niepokalaną.

14. Data: 2014-09-11 17:37:00

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-11 o 16:13, Slawek [am-pm] pisze:
> [...]
> był wierzącym [homoseksualistą - to znaczy miał
> takie wrodzone skłonności], ale nie praktykującym
> [nie oddawał się praktykom homoseksualnym].

Pomylenie z poplątaniem. Czy ty w ogóle wiesz
co znaczy być wierzącym ? Wiara to pewna
droga w życiu - konsekwentny sposób postepowania.
Wierzący nie praktykujący - przecież to jest wręcz
idiotyczne sformułowanie, o czym jak widać
nie masz większego pojęcia. Bóg brzydzi się
homoseksualizmem (patrz Kpł 20,13; Kpł 18,22;
1 Kor 6,9-10) tak jak innymi zboczeniami,
więc jest NIEMOŻLIWE by JCH miał jakieś
"skłonności homoseksualne" - Syr 15,11
czego On nienawidzi, tego On nie będzie czynił.

> A gdybym wyraził przypuszczenie, że na widok
> pięknej kobiety Jezus odczuł pożądanie - też byś
> załamywał ręce i ciskał gromy?

Mt 5,27 Słyszeliście, że powiedziano: Nie cudzołóż!
28 A Ja wam powiadam: Każdy, kto pożądliwie patrzy
na kobietę, już się w swoim sercu dopuścił z nią cudzołóstwa.

> Pamiętasz kuszenie Chrystusa? Jak byś mógł nie
> pamiętać! ;-) Aby miało ono jakiś sens, Jezus musiał
> pragnąć - czegoś, co proponował mu diabeł, zatem
> w domyśle - czegoś grzesznego.

Czy bycie głodnym to grzech ? Znowu wykazujesz
jakieś tendencje odchyłkowe - coś ty za jeden ?
Skąd się urwałeś, że w ogóle takie bzdury wypisujesz ?

> Jednak zwyciężył
> szatana, gdyż nie uległ - literalnie biorąc - jego
> podszeptom (a tak "naprawdę" chodziło o zachcianki,
> które podpowiadała mu jego ludzka, cielesna natura).

To nie było "zwycięstwo" lecz odegnanie złego ducha.
Pełne zwycięstwo prowadziło przez Krzyż i Zmartwychwstanie.

> [...]
> w chleb" odpowiedziałby: "Dziękuję, nie jestem
> głodny" - albo na propozycję władzy nad całym
> światem odpowiedziałby: "Polityka strasznie mnie

Widać nie do końca rozumiesz sens kuszenia.
Diabeł po pierwsze chciał mieć dowód "Boskiej
Mocy" JCH w sferze fizycznej (a więc transformacji
materii), po drugie dowód "Bożej ochrony" osoby JCH,
a po trzecie chciał sprawdzić czy Syn Boży byłby w stanie
poddać się jego (szatańskim) wpływom.

> [...]
> mógł być wewnętrznie napalonym kobieciarzem,
> homoseksualistą, w końcu człowiekiem upośledzonym
> pod względem seksualności, nie odczuwającym nigdy

Nie rozumiesz co znaczy żyć w czystości, a ubóstwo
nie znaczy od razu dziadostwo. Te cechy które
opisałeś pasują bardziej do Judasza niż do JCH.

> Co masz na myśli pisząc o moim zakłamaniu?
> Gdzie, jak gdzie, ale tutaj piszę, co myślę.

Kłamałeś - publicznie mówiąc że JCH był tzw. homoseksualistą,
lub miał takie skłonności, skoro nic takiego z kart Biblii nie wynika.
W drodze łaski mogę ci zmienić diagnozę na ignoranta, czyli
na kogoś kto nie ma pojęcia o rzeczach o których się wypowiada.

> I dlaczego twierdzisz, że jestem tchórzem

Najpierw zcrossowałeś na psychologię (to teraz wytłumacz
dlaczego) a po mojej odpowiedzi, z twojej odpowiedzi
usunąłeś fizykę - traktuję to jako tchórzliwą ucieczkę.
Teraz także usunąłeś fizykę z crossa - a co ci to przeszkadza ?
Na fizykę też ma iść i tyle.

> [...]
> kompletnie zainteresowani Twoimi wypocinami, a przy
> okazji moimi wyn(at)urzeniami na tematy psychologiczno-

Zapewniam cię że wszyscy naukowcy są zainteresowani
kwestiami religijnymi. Skoro ktoś - jak ty - nie wie gdzie
ma pisać o sprawach religii - i robi to na fizyce - to podpada
pod mój miecz Damoklesa.

> Tam - co prawda - też się dyskutuje o wierze,
> ale raczej w taką czy inną teorię fizyczną.

Z tego co do tej pory napisałeś na tej grupie można
wywnioskować, że jesteś tylko elokwentny i nic
więcej (na razie).

> Skoro to Ciebie tak zabolało, to może pójdź na całość
> i wrzuć, Kaznodziejo, ten wątek na dwieście innych grup
> polskojęzycznych. (...)

Bredzisz. Wystarczy, że idzie na te trzy.

> Tu chyba kłamiesz. Założę się, że się tak nie nazywasz.

Sam kłamiesz. Pod tym imieniem od lat łupię niewierzących
i innych heretyków na usenecie. Niewielu już zostało.

> To z kolei najwidoczniej bardzo Ci się podoba. Zgaduję, że
> najfajniejsze jest w tym zabijanie.(...)

Ty tam w ogóle nie wiesz co w tej Biblii jest.

> Swoją drogą, też jestem za aborcją, eutanazją i karą
> śmierci oraz zwiększaniem wydatków budżetowych
> na wojsko.

Aborcja i eutanazja to morderstwo. Karę śmierci to
można wymierzyć takim ludziom którzy się takich
czynów dopuścili.

--
Nemrod Vargardsson

15. Data: 2014-09-11 19:49:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod Vargardsson

Karę śmierci to wiadomo komu trzeba wymierzyć, kościołowi katolickiemu i jego
klakierom, czyli takim jak ty:

Prawo Boże - słowa Jezusa

Członkowie kościoła katolickiego chcą przeforsować prymat prawa boskiego nad prawem
stanowionym. W Polsce (casus Chazana) funkcjonariusze kościoła wraz z grupą gorliwych
katolików prawo boskie chcą stosować przede wszystkim w odniesieniu do ciężarnych
kobiet, a nie w stosunku do samych siebie. W związku z tym może warto przypomnieć
klerowi katolickiemu oraz zainteresowanym katolikom słowa Jezusa, o których być może
zapomnieli zajęci tuszowaniem skandali pedofilskich oraz usprawiedliwianiem kościoła
z grzechów najgorszych (w kontekście nauki Jezusa). Warto podkreślić, że w
perspektywie pedofilii akurat prawo boskie jest bardzo wyraźnie określone i
bynajmniej nie jest łagodniejsze niż prawo stanowione. Czytając Ewangelię, znajdujemy
bowiem taką wypowiedź Jezusa:

Kto zaś zgorszy jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, lepiej będzie dla
niego, aby mu zawieszono u szyi kamień młyński i utopiono go w głębi morza. Biada
światu z powodu zgorszeń. Wprawdzie zgorszenia muszą przyjść, lecz biada człowiekowi,
przez którego zgorszenie przychodzi. (Mt 18, 6-7)8.

Warto również postawić pytanie: czy w kryzysie w który popadł kościół w związku z
grzechami pedofilii, istnieje jakaś rada, czy wskazówka, której Jezus udzieliłby
kapłanom, których narządy rozrodcze były, są, lub mogą być, powodem grzechu? Jak się
wydaje, konkretną podpowiedź daje następujący fragment Nowego Testamentu:

Otóż jeśli twoja ręka lub noga jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij ją i odrzuć
od siebie! Lepiej jest dla ciebie wejść do życia ułomnym lub chromym, niż z dwiema
rękami lub dwiema nogami być wrzuconym w ogień wieczny. I jeśli twoje oko jest dla
ciebie powodem grzechu, wyłup je i odrzuć od siebie! Lepiej jest dla ciebie jednookim
wejść do życia, niż z dwojgiem oczu być wrzuconym do piekła ognistego. (Mt 18, 8-9)

Jezus wypowiada słowa wstrząsające9. Kto jednak naukę Jezusa traktuje poważnie i
dobrze ją zna, nie jest niczym zaskoczony. Cóż, Jezus nie był słodkim Jezuskiem z
dagerotypu. Wracając do meritum: jeśli członkowie organizacji "kościół katolicki"
chcą na poważnie udowodnić w sprawie pedofilii wyższość prawa boskiego nad prawem
stanowionym, to mają czarno na białym napisane, co należy robić z pedofilami -
właśnie według prawa boskiego, którego są takimi gorącymi entuzjastami.

16. Data: 2014-09-12 22:31:35

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <lusaiq$u43$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
s...@t...nic says...

Ło matko, to Ty żyjesz? ;>

PF

17. Data: 2014-09-12 23:18:35

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Sep 2014 22:31:35 +0200, Flyer napisał(a):

> In article <lusaiq$u43$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> s...@t...nic says...
>
> Ło matko, to Ty żyjesz? ;>

Ale za to grupa zdechła, hiehie :)

M.

18. Data: 2014-09-15 15:02:40

Od: "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic> szukaj wiadomości tego autora

"Fragi" napisał(a) w wiadomości grup dyskusyjnych

> Ale za to grupa zdechła, hiehie :)

No tak. Na pozór produkcja postów idzie pełną parą,
ale normalnych dyskusji tu nie widzę. Są tylko dyskusje
popierdolone i monokulturowe monologi.

> Pozdrawiam,
> M.

Ta sama Fragile? I tak Ciebie nie znam. ;-)

--
Sławek

19. Data: 2014-09-16 01:11:50

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 września 2014 23:18:35 UTC+2 użytkownik Fragi napisał:
> Dnia Fri, 12 Sep 2014 22:31:35 +0200, Flyer napisaďż˝(a):

> Ale za to grupa zdech�a, hiehie :)
>

> --
>
> Pozdrawiam,
>
> M.

Kontrola lotów
do przypadkowych wypadkowych

halo
poland, mamy problem

20. Data: 2014-09-16 13:33:17

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Sep 2014 15:02:40 +0200, Slawek [am-pm] napisał(a):

> "Fragi" napisał(a) w wiadomości grup dyskusyjnych

> No tak. Na pozór produkcja postów idzie pełną parą,

A gdzie tam. Z tego, co zdążyłam zauważyć, produkuje się tylko glob.

> ale normalnych dyskusji tu nie widzę. Są tylko dyskusje
> popierdolone i monokulturowe monologi.

No mówię, że zdechła :)

> Ta sama Fragile?

Fragile jest tylko jedna ;)

> I tak Ciebie nie znam. ;-)

Bo mnie poznać, to wyższa szkoła jazdy ;)

M.

Totalitaryzm
Godziny nienawiści
Prawo Boskie