Fale ciepła, pocenie się... - co to może być?

1. Data: 2008-06-28 19:53:41

Temat: Fale ciepła, pocenie się... - co to może być?
Od: "Bruno" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W zasadzie czytając poprzedni post solidnie zastanowiłem się nad tematem,
czy aby nie mam tego samego - choć objawy nie wszystkie się pokrywają, a
problem tkwi w jednym, głownym.

W skrócie:
- od paru miesiecy zauważyłem większą potliwość organizmu, zwłaszcza nocami
(wietrzę bo inaczej śpię mokry jak mysz kościelna)
- uzupełnieniem tego jest nachodzące w różnych sytuacjach uczucie "słabo
mi" - po prostu nagle idac np. galerią handlową, mija po parunastu sekundach
- dochodzi do tego, że wchodze do klimatyzowanego sklepu i po chwili jestem
cały mokry...

Z poceniem się nigdy problemów nie miałem. Od 5 tygodni po operacji
laryngologicznej łykam dodatkowo masy lekarstw (na obrzęki, na przetkanie
nosa, sterydy (Flixonase), Telfast, przez tydzien antybiotyk) - w trakcie
tej terapii dwukrotnie chorowałem (gardło, katar) plus objawy wczesniej już
zauważane zwielokrotniły się - częsciej nachodza owe fale goraca,
osłabienia, pocenia się.

Temperatura w normie. Badania zrobione - badania krwi podstawowe wykazały
wszystko idealnie. Serce - zdrowe, ciśnienie "szkolne", idealne, płuca
czyste (nie palę, piję sporadycznie), badania tarczycy - wszystko super,
cukier - w normie. 29 lat, mężczyzna, praca dosć stresująca - własciciel
firmy informatycznej, pracy sporo jak można przypuszczac. Na tryb życia
zwracam uwagę, sport, zdrowe odżywianie.

Może ktoś z Was się z czymś takim spotkał? Jak z tym walczyć? Co łykać? Czy
mozliwe sa niedobory pewnych pierwiastków w organiźmie? Czy też to może być
przyczyna bardziej "chorobowa".
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Bruno

2. Data: 2008-06-28 20:11:54

Temat: Re: Fale ciepła, pocenie się... - co to może być?
Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bruno" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy aby nie mam tego samego - choć objawy nie wszystkie się pokrywają, a

To ja napisałam ten poprzedni post. Gdyby nie to ze wszedzie piszą ze stała
temperatura 37,5 może oznaczać cos bardzo niebezpiecznego (tylko nigdzie nie
piszą co !) to pewnie dałabym sobie spokój po tym jak wyniki sa ok
Ty ciągle jesteś w stanie leczenia -więc Twoj organizm ma sporo Trudnych
przezyć. Też mam firmę i wiem ze to nie doprowadza do stany pełnej relakacji
i nirwanny:)
stres spowodowany choroba i stres w pracy w pewnym stopniu sie napedzają.
Nie wiem jak z lekarzami- na pewno warto powiedzieć, ale zaczekałabym do
zupełnego zakończenia leczenia spraw laryngologicznych.
ogólnie i bardziej ludzkim jezykiem takie objawy moga tez wystepowac przy
nerwicy -
Jeśli wszystkie badania sa ok to na razie mozna bez zagrozenia poczekać . z
ostatniego doswiadczenia dowiedziałam się ze np dobre EKG i echo serca to
nie wszystko np choroba niedokrwienna serca a zwłaszcza jej poczatki
wymagają innych badań. podobnie prawidłowe TSH tez może ukrywać jakieś
problemy hormonalne.

3. Data: 2008-06-29 04:41:47

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tama pisze:
> [...]
> nie wszystko np choroba niedokrwienna serca a zwłaszcza jej poczatki
> wymagają innych badań. podobnie prawidłowe TSH tez może ukrywać jakieś

"z ostatniego doświadczenia dowiedziałam się ze np dobre EKG i echo
serca to nie wszystko np choroba niedokrwienna serca a zwłaszcza jej
poczatki wymagają innych badań".

Niby jakich, bo coś tu pachnie tematami fantazy... zostaje próba
wysiłkowa, ale taka sie powinno robić zawsze rutynowo...

Pozdrawiam
Juanitos ( właściciel choroby niedokrwiennej)

4. Data: 2008-06-29 09:11:37

Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wysiłkowa, ale taka sie powinno robić zawsze rutynowo...
>

> Pozdrawiam
> Juanitos ( właściciel choroby niedokrwiennej)

Masz rację tylko z tym rutynowo róznie bywa:) Mnie tak powiedził kardiolog
stwierdzjąc ze mam zdrowe serce i przyczyny osłabienia i tachykardii 130
trzeba szukać gdzie indziej. Odradził próbę wysiłkową birąc pod uwagę
kieszń pacjentki i kazał zwrócić uwagę na CRP i TSH

jeśeli wiadomo ze chodzi o serce czy tarczyce to mozna zrobić trochę róznych
badań.Jeżeli nikt nic nie wie to robi wszystko dość ogólnie (kasa kasa) i
te ogólne wyniki są wiarygodne w 90% czyli któremuś trzeba by przyjrzeć się
bliżej- tylko któremu...

5. Data: 2008-06-30 04:42:03

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bruno" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Czy
> mozliwe sa niedobory pewnych pierwiastków w organiźmie? Czy też to może

Być może to skutek leczenia lekami sterydowymi (podbijają metabolizm - bez
podwyższenia hormonów) i daje to właśnie podobne efekty uboczne (zresztą
powinno być na kartce).

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

6. Data: 2008-06-30 08:34:05

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem (mam) podobne obajawy czuje zmęczenie i zwiększoną potliwość w
okoliy 14-17 potem mi mija i jest to tylko w pracy w weekendy jest
raczej ok. Wydaje mi się, że to jakaś alergia.

--
krzysiek82

7. Data: 2008-06-30 16:47:44

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzysiek82" <k...@o...pl> wrote in message
> Miałem (mam) podobne obajawy czuje zmęczenie i zwiększoną potliwość w
> okoliy 14-17 potem mi mija i jest to tylko w pracy w weekendy jest raczej
> [...]

Ale nie zauważyłeś, że to godziny najwyższej temperatury? A miałeś mierzony
poziom hormonów tarczycy?

8. Data: 2008-07-01 07:13:16

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem i jest w normie.

--
krzysiek82

9. Data: 2008-07-03 10:02:27

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sekundach
> - dochodzi do tego, że wchodze do klimatyzowanego sklepu i po chwili

znajmy mial podobne, nawet bardzo podobne objawy podczas terapi
hormonalnej majacej na celu wyleczenie nowotworu poprzez obnizenie
poziomu testosteronu. moze endokrynolog?

zagadka conajmniej dla dr House [długie ale ciekawe]
Nerki
rdzen kregowy - regeneracja
Hormony?
[cross] Zespół cieśni nadgarstka - leczyć czy samo przejdzie?