Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?

11. Data: 2014-08-17 13:10:56

Temat: Re: Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?
Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-13 23:36, Jeffrey pisze:
> w domu nie odważyłbym się malować natryskiem - uwalą się ściany
> żeby cię trochę ostudzić :) to musisz wiedzieć że chlorokauczuk jest
> dosyć miękki i jest mało odporny na ścieranie czyli ostrożnie z piaskiem
> i nie szurać

I tak nie wystarczyło, a szkoda, bo piękny karmazyn wyszedł. Musiałem
dokupić jeszcze dwie, już typowe do drewnianych podłóg, "odporne na
ścieranie" Dekorale. Kolor w miarę podobny, ale to już nie to.
No i tę wydajność, jaką podają na puszkach, można między bajki sobie
włożyć, albo z miejsca podzielić na dwa. Takie stare deski trzeba w
miarę grubo jechać, farba w szpary wsiąka i w sumie 4 litry są jeszcze
za mało, ale tego Dekoralu mogę dokupić w każdej chwili, a tego Pillaka
nigdzie nie ma. W sieci jeszcze jakieś resztki czarnych, ale dokupić
czerwonego młotka nie ma szans. No ale farby się nie pogryzły i powinno
być fajnie.

--