Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!

Data: 2017-09-05 05:44:41
Temat: Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 3 września 2017 21:37:29 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> I w tym miejscu ingerujesz w sposób arogancki w kwestię wychowania
> dziecka w rodzinie. To, że Ty sobie nie wyobrażasz wychowania
> seksualnego z inicjacją seksualną dziecka w rodzinie w żaden sposób nie
> uprawnia Ciebie do tego, byś innym tego zabraniał, nawet jeżeli jest to
> eksperyment. Bo w tym momencie narzucasz bezprawnie swój sposób widzenia
> świata innej rodzinie, a do tego prawa nie masz. Ponadto ciągle naginasz
> moje wyjaśnienia pod swoje wyobrażenia; gdy piszesz o uprawianiu seksu
> mam wrażenie, że masz na myśli regularne współżycie dziecka z rodzicem
> [...]

wez ty sie Leo puknij w leb.
chcesz, stosuj sobie takie niepowtarzalne wychowanie w swojej rodzinie.
jak piszesz, kazde takie pierwsze zdarzenie jest edukacja ksztaltujaca
wzorzec zachowania sie.
wiec nawet z tego powodu nie nosi ono znamion niepowtarzalnosci.

oki, rozne sa zdziczenia, mozna kochac sie z kotem, koniem, zolwiem nawet,
ale to, co proponujesz, to przekracza wszelkie nie tylko ludzkie granice.
naprawde nie wiem, ale nawet diably tak porypane byc nie moga. demony,
te najmniej rozumne, to byc moze.

Leo, nie pytam wprost, czy jestes demonkiem.