Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!

Data: 2017-09-05 05:19:05
Temat: Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!
Od: j...@o...pl

W dniu środa, 2 sierpnia 2017 13:24:04 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Dla wielu faszyzm kojarzy się z Hitlerem i zbrodniami Japończyków. A
> tymczasem hitlerowski to był nazizm a w Japonii też nie faszyzm.
> Faszyzm był we Włoszech i Hiszpanii i okazał się nie taki zły. We
> Włoszech pozwolił na walkę z mafią, w Hiszpanii zablokował dojście
> komunizmu.
> Faszyzm to znaczy po prostu propaństwowość. Propaganda komunistyczna
> zrobiła z faszyzmu potwora.

nie wiem, jak ty myslisz Pinokio. bardzo ciebie szanuje,
ale jakby malo zazwyczaj sie z toba zgadzam.

dla mnie, czlowieka nieoczytanego, faszyzm to sa obozy smierci,
eksterminacja narodow, wbijanie drzazg za paznokcie,
wyrywanie przez chamow i na chama zdrowych zebow,
niemilosierne cierpienia umeczanych istot ludzkich.

wiec nie dewaluowalbym pojecia faszyzmu do jakichs tam wloch czy hiszpanow,
bo nawet tak nie przystoi - chocbys nie wiem jaka definicje naukowcowa przytoczyl.

pozdrawiam,
jacek