Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!

Data: 2017-09-03 21:37:26
Temat: Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> No dobrze. Rodzina- oczywiście. Należy dbać i to bardzo o rodzinę.
> Chcesz eksperymentować ze swoją żoną i dziećmi? W granicach prawa-
> proszę bardzo. Ba! Są rodziny, które uważają się za udane- a
> praktykują wielożeństwo. Chcesz tak? Możesz sobie sprowadzić do domu
> kilka żon. Jak podasz się za Syryjczyka- w Niemczech nawet państwo
> Ci to uzna :-). No ale są granice tej "wolności" Nie możesz na ten
> przykład współżyć ze swoją córką - bez względu na uzasadnienie tego.

I w tym miejscu ingerujesz w sposób arogancki w kwestię wychowania
dziecka w rodzinie. To, że Ty sobie nie wyobrażasz wychowania
seksualnego z inicjacją seksualną dziecka w rodzinie w żaden sposób nie
uprawnia Ciebie do tego, byś innym tego zabraniał, nawet jeżeli jest to
eksperyment. Bo w tym momencie narzucasz bezprawnie swój sposób widzenia
świata innej rodzinie, a do tego prawa nie masz. Ponadto ciągle naginasz
moje wyjaśnienia pod swoje wyobrażenia; gdy piszesz o uprawianiu seksu
mam wrażenie, że masz na myśli regularne współżycie dziecka z rodzicem
podczas gdy ja mówię wyłącznie o inicjacji, czyli JEDNORAZOWYM i
NIEPOWTARZALNYM zdarzeniu o charakterze edukacyjnym. Każde pierwsze
wydarzenie w życiu człowieka, obojętnie czego ono dotyczy, jest
zdarzeniem edukacyjnym kształtującym wzorzec zachowania się tego
człowieka w identycznej lub podobnej sytuacji. Ale nie tylko. Od jakości
tego wzorcowania zależą następne tego typu wydarzenia: czy będą
sukcesami czy też porażkami. Pierwsze doświadczenie seksualne jest
szczególnie ważne gdyż kształtuje sposób zachowania się inicjowanego w
przyszłym jego życiu ale również zdolność do odróżnienia przezeń
oszukującego od uczciwego partnera. Jeżeli ten pierwszy raz jest
przypadkowy, z przypadkowym partnerem to mimo najszczerszych chęci
obojga ludzi będzie to zdarzenie pełne NIEPEWNOŚCI i braku poczucia
bezpieczeństwa. Nie będzie więc stać się w przyszłości DOŚWIADCZENIEM
ODNIESIENIA dla oceny uczciwości powtarzanych w parze aktów seksualnych.
Brak pewności szczególnie dotkliwie odbija się na mężczyznach, którzy
stają się podatni na manipulacje kobiet a brak pewności i zaufania u
kobiety staje się przyczyną tego, że nieufność do mężczyzny zamieniają
na prostytucję małżeńską. Tyle razy to już powtarzam, ale Ty nawet nie
raczyłeś się odnieść do mojej analizy przyczynowo-skutkowej. Ty po
prostu dyskutujesz wyłącznie z tym co Ci jest wygodne a resztę
traktujesz niczym powietrze. Jesteś zakłamanym staruchem Chironie.

> -- Chiron

LeoTar Gnostyk