Faworki. Czemu nie chrupiące?

21. Data: 2006-01-29 07:28:58

Temat: Re: Faworki. Czemu nie chrupiące?
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
news:43dbe8cc@news.home.net.pl...

> Jesli biały i bezwonny, to raczej Planta :)

mlodas to sie nie znasz :))))) planta to teraz, owszem
a dawniej, duzo dawniej ceres - moja babcia sp. na ceresie smazyla
swoja droga taki tluszcz to zamach na organizm....

--

pzdr
marta

22. Data: 2006-01-29 10:11:39

Od: "gucio" <gucio123456@ wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości
> Ja smaze na Crisco, co w Posce kiedys bylo zwane Ceres, a teraz?

"Margaryna i Ceres podnosi interes" - głosiło hasło.
A teraz?
A teraz przyrost naturalny spada z roku na rok

gucio

23. Data: 2006-01-29 10:14:16

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

gucio wrote:

> [...]
>

> "Margaryna i Ceres podnosi interes" - głosiło hasło.
> A teraz?
> A teraz przyrost naturalny spada z roku na rok

no bo jedzą margarynę mleczną.

Waldek

24. Data: 2006-01-29 11:32:03

Od: Emilia Karbownik <dobromila@NIECHCSPAMUo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka napisał(a):
> Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
> wiadomości news:43DBA1D6.2000703@bluemoonlavender.com...

> ale ciasto wyrabiasz robotem, prawda???
> bable to zasluga wtloczonego powietrza do ciasta (alkohole jedynie zapobiega
> wchlanianiu tluszczu przez ciasto)
> drzewiej trzeba bylo tluc biedne ciasto walkiem, zeby to nieszczesne
> powietrze wtloczyc. teraz wystarczy ciasto wyrobic w maszynie :) slyszalam
> rowniez o przepuszczaniu ciasta przez maszynke do miesa.

Aaa, no bo ja robię bez robota..
jakaś archaiczna jestem ;)

EK

25. Data: 2006-01-29 17:01:41

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Martka wrote:
> Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
> wiadomości news:43DBA1D6.2000703@bluemoonlavender.com...

> ale ciasto wyrabiasz robotem, prawda?

prawda, ale drzewiej bez robota, i tez nie wybijalam.

> [...]
> powietrze wtloczyc. teraz wystarczy ciasto wyrobic w maszynie :) slyszalam
> rowniez o przepuszczaniu ciasta przez maszyn

Ja przepuszczam przez maszynke do makaronu, ktora robi cienkie platy. To
kilkakrotne walkowanie przez coraz ciasniejsze walki tez wyrabia ciasto,
ale raczej powietrze z niego wyciska, a nie wprowadza.

A z tym odchudzaniem...jedz mniej wszystkiego, a faworkow sobie nie zaluj.

MB

26. Data: 2006-01-30 10:50:10

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):