Re: Feministyczna rewolucja Chrystusa

Data: 2009-10-15 13:48:55
Temat: Re: Feministyczna rewolucja Chrystusa
Od: glob <r...@g...com>

Hieronim wrote:

> Co wiesz o nauce Chrystusa że formułujesz takie poglądy? Wierzysz w
> ogóle w Boga? Bo generalnie zgodziłbym się z Tobą - powinniśmy wrócić
> do człowieczeństwa, ponieważ ostatnio czujemy się małpami, ale Ty
> chyba rozumiesz to odwrotnie:)

> Dziecko, egzystencjalizm jest już tak przechodzony, że aż wstyd
> wspominać. Wpływ egzystencjalizmu zaznaczył się w Kościele podczas
> Vaticanum II wystarczająco; żeby powrócić do Chrystusa trzeba by
> wreszcie odrzucić takie bzdety.

> Co Ty za bzdury wypisujesz? Urodziłeś się w XIX wieku? Pojęcia
> [...]

Egzystencjalizm to adogmatyzm, a teraz kk jest czystym dogmatyzmem,
więc nic nie przełkneli i nic nie zrozumieli, kościół w pl, jest 300
lat wstecz, nawet fałszuje się tu wypowiedzi profeministyczne
papierza.Gdyż każde system ucisku prezentują odejściem od
człowieczeństwa na rzecz systemu, dogmatu, kk to w tym momencie
komunizm i nazizm razem wziętym, a egzystencjalizm walczy z takimi
systemami ku godności człowieka i podobnie zachowywał się Jezus. Gdyby
pojawił się po raz drugi, kk byłoby pierwsze aby go zajebać.