Fenomen Michała Anioła.

11. Data: 2010-06-17 09:40:08

Temat: Re: Fenomen Michała Anioła.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:feivahg7xqy6$.81b7c5f2274g$.dlg@40tude.net...

> Czyli do śmierci.

> Bardzo ładny opis związku połówek jabłka. Nic dodać, nic ująć. Super :-)

też mi się podoba.

W ogóle lubię teksty Globka (co nie raz już deklarowałam).
(Nie odbieraj tego Globku jako podlizywania się aby. Ale po prostu lubię)

MK

12. Data: 2010-06-17 09:41:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogóle lubię teksty Globka

Co na to lekarz?

13. Data: 2010-06-17 09:42:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Co na to lekarz?
Stomatolog?

MK

14. Data: 2010-06-17 09:53:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stomatolog?

Gastrolog raczej.

15. Data: 2010-06-17 10:05:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Gastrolog raczej.

A idź Ghoście z tym swoim podłym humorem w tzw. cholerę.

MK

16. Data: 2010-06-17 10:16:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A idź Ghoście z tym swoim podłym humorem w tzw. cholerę.

Ja chcialem tylko powiedziec, ze wchlanianie tych tekstow moze szkodzic na
zoladek. Ale podoba mi sie Twoj tok myslenia.

17. Data: 2010-06-17 10:27:50

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Gastrolog raczej.

Zapytałby, co powiedział stomatolog na kły i siekacze.

Qra

18. Data: 2010-06-17 10:29:42

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "koleszka" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com..

> Kurcze, no patrz - nie bez powodu jednak wzięło się określenie że pan
> upodabnia się do swojego psa, itd.
> k.
>
> ___________
>
> To pies upodobnia się do człowieka.
> Taka jest strategia przetrwania gatunku Canis.
> Ich mózg rozwija się gwałtownie w okolicy 8 tygodnia życia i psy nabywają
> wtedy cech otoczenia - np. swojego pana.
> Czyż to nie sprytne? Zawsze mnie zachwycała prosta i skuteczna
> podstępność przyrody.

Która przestaje dotyczyć człowieków. Bo jak taki zaczyna dorastać, staje się
(czasem na siłę wręcz) stać odwrotnością swego pana. I władcy.

Qra

19. Data: 2010-06-17 10:44:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Która przestaje dotyczyć człowieków. Bo jak taki zaczyna dorastać, staje
> się (czasem na siłę wręcz) stać odwrotnością swego pana. I władcy.

Ostatnie podrygi muszyska uwięzionego w sieci uwarunkowań rodzinnych i
podobieństw genetycznych.

A że pajęczyna cała się trzęsie.....

I teraz pytanie. Kto jest pajęczycą??? :-))))), MK

20. Data: 2010-06-17 10:45:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobieństw genetycznych.
>
> A że pajęczyna cała się trzęsie.....
>
> I teraz pytanie. Kto jest pajęczycą??? :-))))), MK

Tesciowa.

Destrukcyjny wpływ starego geja (lat 51) na niedorozwinięte społeczności usenetowe
Jestem za stara.
Stop zaklamaniu i buractwu na grupie
WAZNE !!!~
Re: Obraz psychopaty