Filtr do wody

1. Data: 2005-01-09 17:51:59

Temat: Filtr do wody
Od: "Simon Templer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zwracam się do Was z prośbą o opinie na temat filtrów do wody z odwróconą
osmozą.
W naszej miejscowości woda z kranu (nawet po przegotowanie) nie nadaje się
do picia.
Dłuższy czas kupowaliśmy żywca w butelkach ale miesięcznie to dość duży
wydatek.
Od pewnego czasu korzystamy z życzliwości rodzinki która ma filtr z
odwróconą osmozą.
Woda jest trochę "miękka" ale dużo lepsza od tej z kranu.

Co sądzicie o tym rozwiązaniu - warto?

Jakiś czas temu można było to kupić od "przedstawicieli handlowych"
chodzących po domach i robiących lipną elektrolizę.
( lipną bo dałem do zbadania wodą z kranu i taką po badaniu i ta po badaniu
miała dużo więcej żelaza - tak dla efektu żeby woda była bardziej brązowa
podczas testu)
Kosztował taki zestaw wtedy ok 3000 zł
Teraz na allegro można dostać taki filtr za 1000 zł z montażem

Jaką firmę polecicie i co o tym sądzicie

Pozdrawiam

Simon

2. Data: 2005-01-09 18:45:32

Temat: Re: Filtr do wody
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Simon Templer" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:crrr12$3kb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Zwracam się do Was z prośbą o opinie na temat filtrów do wody
> z odwróconą osmozą.

Daj sobie spokój z osmozą i skompletuj klasyczny filtr z
klasycznych wkładów filtrujących (choćby www.aquafilter.com, choc
jest też sporo polskich odpowiedników).
Filtry osmotyczne filtrują bardzo dobrze. Tak dobrze, że w wyniku
ich działania otrzymujesz wodę nie nadającą się do celów
spożywczych, poniewaz jest pozbawiona składników mineralnych.
Było juz o tym wiele razy na grupie, poszukaj..

J.

3. Data: 2005-01-09 21:38:56

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-01-09 18:51:59 niejaki Simon Templer napisał:

> Jaką firmę polecicie i co o tym sądzicie

polecam - ale jak będziesz kupował to tylko na allegro (sam tam kupiłem 3
lata temu i namówiłem kumpla) za 650-700zł, montujesz to sam w 1/2 godziny
- ale weź wersję z remineralizatorem dolomitowym (wtórnie nasącza
przefiltrowaną (jałową) wodę minerałami oraz z podwójną wylewką - wtedy
podłączasz wodę z przed i zza remineralizatora - tą z przed masz do
żelazek, nawilżaczy, chłodnicy samochodowehj czy akumulatora a tą zza
używasz do celów spożywczych

--
P0zdrawiam
p0li