Filtr podszafkowy odwróconej osmozy.

31. Data: 2014-01-09 10:55:18

Temat: Re: Filtr podszafkowy odwróconej osmozy.
Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-09 09:23, 666 pisze:
> Nikt nie zabrania, żebyś SWOJE dziecko poił nieprzegotowaną warszawską
> kranówą, w tym także w okresie zakwitu glonów w Wiśle (o wielkim
> rozwolnieniu w Krakowie, Sandomierzu, Puławach i Kazimierzu nie
> wspominając).
>
> Smacznego.
>
> No chyba, że je kurator odbierze.

Mnie odpowiadasz? Nie widzę związku i nie mieszkam w Warszawie. Nigdzie
też nie twierdziłem, że wolę pić i dać dziecku nieprzegotowaną wodę z kranu.

A co do wody butelkowanej - kiedyś była afera, że Coca-Cola swoją wodę
"mineralną" (a może "źródlaną") brała prosto z kranu. I nie jest to
żaden wyjątek na rynku.

32. Data: 2014-01-09 12:25:10

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 09 Jan 2014 09:23:45 +0100 osobnik zwany 666 napisał:

> [...]
> kranówą, w tym także w okresie zakwitu glonów w Wiśle (o wielkim
> rozwolnieniu w Krakowie, Sandomierzu, Puławach i Kazimierzu nie

tak jakby ta woda szła prosto z Wisły do kranów. Filtry Lindleya działają
od 1886 czyli już 127 lat

PS: Znalazłeś już dane, o które pytałem na temat składu wód butelkowanych?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

33. Data: 2014-01-09 13:25:56

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 10:55:18 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:

> [...]
>

> A co do wody butelkowanej - kiedyś była afera, że Coca-Cola swoją wodę
>
> "mineralną" (a może "źródlaną") brała prosto z kranu. I nie jest to

W` Łodzi robią jakąś bez kitu. Jedyna gora w Łodzi to Rudzka góra. Z beskidem wiele
wspólnego nie ma. Rurociągu ani kolejki cystern tez nigdy nie zauważyłem.

34. Data: 2014-01-09 20:55:06

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A stać Cię na moje usługi??

-----

35. Data: 2014-01-09 21:12:47

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 09 Jan 2014 20:55:06 +0100 osobnik zwany 666 napisał:

> A stać Cię na moje usługi??
>

> -----

czyli nie znalazłeś tylko trollujesz

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

żarówki indukcyjne
Kaseta na drzwi suwane a powieszenie TV
Szafa - drzwi suwane, czy zwykłe (rozwierane)?
Lampa UV w lodówce?
Radosnych Świąt!