Flądra - i co dalej ?...

11. Data: 2009-06-07 03:38:25

Temat: Re: Flądra - i co dalej ?...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
news:6069.00000695.4a2af8b8@newsgate.onet.pl...

> zrobić ?!

> I takżem uczynił !! Jedną płastugę wpindoliłem do frytownicy , drugą na
> patelnię. Wnioski smakowe :
>
> 1. Frytownica - w zamkniętym pomieszczeniu wydziela się z osobnika
smażonego H2O
> , co powoduje pewne zbybłenie mięsa rybiego - odradzam !!
>
> 2. Patelnia ze sporą ilością oleju (może być Shell/Mobile1 - cokolwiek) ,
bez
> przykrycia. Kuchnia upindolona makabrycznie , ale efekt... , hmmmm , palce
> [...]

Potrawy najprościej przyrządzone mają SWÓJ smak!!!
Wystarczy mieć świeże lub dobrze przechowane produkty.

To dlatego demonstrują w TelAwivzorni olbrzymie ilości przypraw do
zakupionych w smarketach mięs (niepolskich) czy ryb, najlepiej fikuśnych,
aby nie można było wyczuć chunujnego braku smaku i zapachu lub popsutego
produktu świń - samojedów, karmionych odpadami produkcyjnymi lub
zastarzałych ryb w "glazurze" lodowej, przez ktyóra nie widać żadnym znamion
swieżości.
Trzeba mieć w domu kota jako ekperta - ma węch 100 razy czulszy niż
pies. Inna sprawa - dla psa zepsuta ryba to najlepsze psie perfumy, potrafi
tarzać sie na takiej rozłażącej się...

KUPUJ TYLKO POLSKIE PRODUKTY PODSTAWOWE !!!

POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW - SŁOWIAN !!!

12. Data: 2009-06-07 03:48:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

bez
> przykrycia. Kuchnia upindolona makabrycznie , ale efekt... , hmmmm , palce

Dlaczego? Wystarczy mąkę, rozbite (rozkłucone) widacem jajko i bułkę
umieścić na trzech płaskich talerzach i kolejno rybę przekładać.
Rybę świeżą trzeba było wypatroszyć, umyć, posolić i ułożyć na kilku
warstwach ręczników kuchennych dla osączenia. Następnie obtaczać w mące,
jajku i bułce. Obsmażyć na ostrym ogniu, a nastepnie dać jej dość na wolnym.
Byłka jest potrzebna - nie tylko warstwa chrupka jest grubsza, ale jeżeli
nie przypalisz nie będzie goryczki, o którą łatwiej przy samej mące. Na
dodatek ona chłonie część soków z ryby (z innych mięs też) wiążąc je i
zatrzymujac smak.
Rybę mrożoną rozmrozić, umyć - reszta jak wyżej.

13. Data: 2009-06-07 03:58:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

A tak ogólnie - odradzam kupować płastugi molrza zasyfione są najwiecej przy
dnie i przy brzegach - w pałstudze nie tylko pasożyty są (tu wystarczy
temperatura), ale chemia rolnicza i przemysłowa i metale ziem rzadkich,
także rtęć.

16. Data: 2009-06-08 17:15:55

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> tarzać sie na takiej rozłażącej się...
>
> KUPUJ TYLKO POLSKIE PRODUKTY PODSTAWOWE !!!

przecież ty tylko jadasz koszerne rzeczy miszczu pejsiaty

17. Data: 2009-06-08 17:16:48

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> dnie i przy brzegach - w pałstudze nie tylko pasożyty są (tu wystarczy
> temperatura), ale chemia rolnicza i przemysłowa i metale ziem rzadkich,

napisz to jeszcze 100 razy a potem wypierdalaj

18. Data: 2009-06-09 11:24:01

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

iwanos pisze:

> przecież ty tylko jadasz koszerne rzeczy miszczu pejsiaty

no tak, ale coraz trudniej o dobre produkty, pozostaja mi tylko paczki
od mojego wuja Icka Dumbrescu z Turnu-Severin

19. Data: 2009-06-09 11:26:43

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MH pisze:

> 2. Patelnia ze sporą ilością oleju (może być Shell/Mobile1 - cokolwiek) , lizać.

a morze byc olej lniany z maszyny do szycia Singer mojego tatełe??

20. Data: 2009-06-09 11:34:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak, ale coraz trudniej o dobre produkty, pozostaja mi tylko paczki
> od mojego wuja Icka Dumbrescu z Turnu-Severin

He...he, ale mnie nie rozśmieszycie do łeż, cieniasy i podszywacze.

knajpy
Bywalcom restauracji - bawcie się dobrze ;)
Dla mlecznokarmiącej ;) Smak RedBull
Pierwsze maślaczki :-)
DO XL