Fluor : ile?

11. Data: 2014-07-03 22:21:37

Temat: Re: Fluor : ile?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Jul 2014 12:24:00 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> W dniu wtorek, 1 lipca 2014 19:30:56 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
>
> [ciach]
>
> żeś ułomny, to wszyscy wiedzą, bo nawet się tym chwalisz trollu. A do tego głupi
jesteś jak kacapska onuca. DO POŚEDNIAKA nierobie jeden!! Albo na rentę za moją
kasę...

A czego ty chcesz od Stokrotki? Nie pasi? - to nie czytaj, ale nie masz
prawa obrażać i ubliżać, niczego złego Ci nie zrobiła. Jedyne zło jakie tu
widzę to że Bóg dał Ci rozum - bo używasz go jako miotły, a mądrym ludziom
służy zupełnie do czego innego. To nie miotła, kmiotku :->

12. Data: 2014-07-04 00:01:02

Temat: Odp: Fluor : ile?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widzę to że Bóg dał Ci rozum - bo używasz go jako miotły, a mądrym ludziom
> służy zupełnie do czego innego. To nie miotła, kmiotku :->

A czego Ty chcesz od wszystkich innych, ktorzy maja odmiennie zdanie od
Twojego?
Szczegolnie mi sie podobaja Twoje slowa: "Nie pasi? - to nie czytaj, ale nie
masz prawa obrażać i ubliżać".
Odpowiedz prosze, jak sie to ma do Twojej standardowej odpowiedzi wobec
osob, ktore sie z Toba nie zgadzaja, tj. "S.....j"? :))))))) Przeciez
zgodnie ze swoja wlasna rada, mozesz nie czytac :)))

@

Ps. zeby byla jasnosc, nie popieram postow w stylu ostatniej wypowiedzi
stchebla (mimo, ze generalnie lubie Go czytac, bo zajebisty Chop jezd). Ale
tez nie popieram postow atakujacych i wszechwiedzacych - bo przecza sensowi
istnienia tej grupy.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

13. Data: 2014-07-06 10:25:22

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-02 09:13, Stokrotka pisze:

> Ależ MAM.
> To samo pytanie: ile maksymalnie? można postawić inaczej:
>
> Ile szklanek wody z kranu należy dolać do zupy i innyh potraw (bez
> herbaty- do herbaty zalecają nisko.zmineralizowaną) na dobę na osobę, by
> dstarczyć organizmowi odpowiednią ilość fluoru?
>
> Pytanie to wynika stąd, że woda gruntowa lub kranowa jest zwykle bogatym
> źrudłem fuoru, a filtrowana jest go racej pozbawiona.
>
> Więc ile: 1/4 szklanki? Całą szklankę?

W twoim przypadku co najmniej 1 litr na godzinę

--
Sonn

14. Data: 2014-07-06 12:49:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Jul 2014 10:25:22 +0200, Sonn napisał(a):

> W twoim przypadku co najmniej 1 litr na godzinę

Tobie przedawkowano - to widać.

15. Data: 2014-07-06 21:02:14

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-06 12:49, Ikselka pisze:

> Tobie przedawkowano - to widać.

Zapoznaj się najpierw z "tfurczościa" tej trollicy, a potem komentuj

--
Sonn

16. Data: 2014-07-06 21:09:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Jul 2014 21:02:14 +0200, Sonn napisał(a):

> Zapoznaj się najpierw z "tfurczościa" tej trollicy, a potem komentuj

Twoja tfurczość polega tylko i wyłącznie na jej deprecjacji tylko dlategio,
że Ci się "nie podobie bo tak", więc sorry, ale ponieważ merytoryki u
Ciebie zero - bijesz na głowę "trollicę". A jej twórczość znam i nic do
niej nie mam, bo nie obraża tutaj nikogo - w przeciwieństwie do takich
"występowiczów" jak Ty, których jest tutaj cały tłum. Wystarczy napisać coś
co im burzy ogląd świata i od razu się ujawniają ze swoim obciążeniem,
obrażając.
Nie pasi - nie czytaj :->

Wyciskarka soków
Dajmy sobie... owsa!