Re: ,,Foo!d"

Data: 2018-10-26 19:03:33
Temat: Re: ,,Foo!d"
Od: Kviat

W dniu 2018-10-26 o 18:52, XL pisze:

> Przeciwnika.

LOL :)

> Przeciwników.

> O, ciekawa koncepcja. Autorska?

Nie. Z podręcznika historii.
Ale skąd ty to możesz wiedzieć?

> Twoim?

Nie. W każdym.

> Pewnie! Ale wiesz, KTO Jezusa ukrzyżował?

A wiesz ilu chrześcijanie spalili na stosach? O krucjatach i wyżynaniu
ludzi w Ameryce z litości nie wspomnę.

> A takie np. lewactwo, oczywiście na samych kwiatach wyrosłe, tylko
> komunistycznych Chinach i ZSRR swoim totalitaryzmem spowodowało liczbę
> ofiar przewyższającą wszelkie inne kategorie na świecie.

Oczywiście. I to usprawiedliwia morderców religiantów.
Tyle razy cię uczyłem, że tylko idiota usprawiedliwia kradzież i
morderstwa tym, że "abo oni też kradną i mordują", ale oczywiście nie
dotarło.

> Przeciwnicy.

LOL :)

> Przeciwnika.

LOL :)

> Są też lewacy - dla nich każdy PRZECIWNIK jest wrogiem. I dlatego lewactwo
> nigdy nie wejdzie na drogę rozwoju.

Już cię uczyłem, że dzięki lewactwu masz 8-mio godzinny dzień pracy i
prawa wyborcze. Gdyby nie lewacy, to nie miałabyś okazji kompromitować
się w debacie TV. Ale nie dotarło.
Zresztą, twój Jezus był modelowym lewakiem, co jest wystarczającym
dowodem na to, że masz bałagan w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr