Re: Frosta - Mexican Chicken

1. Data: 2000-03-31 07:31:10

Temat: Re: Frosta - Mexican Chicken
Od: m...@p...com szukaj wiadomości tego autora

Ja jadlem Paelle.
Podejrzewam, ze tylko to mi bedzie smakowalo z Frosty, bo jest tam troche, jak to
mowi moja rodzinka, robali, czyli krewetki, kalmary i malze.
Byla super!

pozdrowka

mRqS

Please respond to p...@n...pl@SMTP
Sent by: o...@n...pl
To: p...@n...pl@SMTP
cc:
Subject: Frosta - Mexican Chicken
Classification: Restricted

1. Data: 2000-03-31 09:32:12

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie lepiej samemu zrobic ????
Moge Ci zapodac przepis jak bedziesz chcial

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widzialem kapitana i Czarnego Psa....., wiec zdawalo mi sie, ze wiem, jak

Uzytkownik <m...@p...com> napisal w wiadomosci

To: p...@n...pl@SMTP

1. Data: 2000-03-31 11:11:15

Temat: Odp: Frosta - Mexican Chicken
Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl>

> A nie lepiej samemu zrobic ????
> Moge Ci zapodac przepis jak bedziesz chcial

Ja chcę!
Tylko raz w życiu zrobiłam Paelę, ale przyprawy miałam w proszku (specjalna
mieszanka do paeli) i zwierzątka też były w mrożonej mieszance do Paeli,
tylko ryż trzeba było samemu dodać - było pyszne.
Ale jak zrobić paelę u nas???

1. Data: 2000-03-31 11:13:11

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skadniki można dostać spokojnie - wpadnę jutro do biura z książką to
przewale przepis - jeśli nie jutro to next week

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widziałem kapitana i Czarnego Psa....., więc zdawało mi się, że wiem, jak

1. Data: 2000-04-02 13:53:34

Temat: Paela bardzo proszę
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis na Paelę

Składniki : ? kg mięsa małży, ? kg mięsa muli, 0,5 kg mięsa kraba, 0,5 kg
krewetek, 1 kurczak podzielony na 12 części, 1 cebula drobno krojona, 1
zielona papryka drobno krojona, 3 pokrojone łodygi selera naciowego, 2
roztarte ząbki czosnku, ? łyżeczki mielonego szafranu, tymianek, oregano, 2
litry bulionu z kury, 2 szkalnki krojonych pomidorów ( bez gniazd ), 4
szklanki ryżu, ,sól, pieprz cayenne, ? kg zielonego groszku ? kg szynki
wędzonej pokrojonej w kostkę, tłuszcz do smażenia.

Robimy : rozgrzewamy tłuszcz w naczyniu i podsmażamy na ostro kawałki
kurczaka, dodajemy cebulę, paprykę seler i czosnek, smażymy do miękkości,
wyjąć kurczaka, wybrać nadmiar tłuszczu, dodać przyprawy, wrzucić pomidory,
zalać bulionem, doprowadzić do wrzenia. Do naczynia żaroodpornego wsypujemy
przepłukany ryż, rozkładamy równomiernie, na ryż kładziemy kawałki kurczaka,
mięso krabów, krewetki, małże i mule, groszek i szynkę, zalewamy wszystko
wywarem i wstawiamy do piekarnika ( ok. 190 stopni ) pieczemy bez przykrycia
30 min. - do czasu aż ryż zmięknie - nie mieszamy. Po upieczeniu przykrywamy
naczynie i odstawiamy na ok. 5 min. Po tym czasie podajemy.

Przepis pochodzi z książki Rona Kaleniuka - sam nie robiłem dokładnie takiej
ale zbliżoną ( bez tylu owoców morza bo grozi bankructwem ;)

--
[...]

Kruche
Nie było człowieka......
Istota mikrofalówki
Serwis Makaron - Kokardki ze szparagami - Smacznego !
Kuchenka - jaka odleglosc?