Frytkownica!

11. Data: 2006-08-10 12:10:11

Temat: Re: Frytkownica!
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Marski napisał(a):
> Krzychu napisał(a):
>
>> Jako 4letni właściciel frytkownicy
>
> ROTFL - naprawde :):):):)

Dobra, dobra, za słówka proszę mnie nie łapać :D

Sprostowanie:
Od 4 lat jestem właścicielem w/w frytkownicy. Sam latek mam nieco więcej :)

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

12. Data: 2006-08-10 12:11:30

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Marski napisał(a):
> Tnij posty.

Toć zawsze tnę (prawie) :)

> A wykipiec moze jak wlozysz cos mokrego i za duzo. Np frytki w ilosci za
> duzej nie odsaczone do b. goracego oleju.

Jestem świadomy, kiedy może wykipieć. Po prostu nie zdarzyło mi sie
jeszcze doprowadzić do takiego stanu :)

13. Data: 2006-08-13 20:46:53

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dowolnej markowej marki spelniajaca ponad 66% moich wymagan bedzie OK.

a może napisac jaką sz.kolega posiada?

JR

14. Data: 2006-08-14 12:40:51

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):

> a może napisac jaką sz.kolega posiada?

So...costam. Nigdy nie slyszalem o tej firmie. Chyba solar ale
niekoniecznie. Dziala od 3 lat, ma tylko wade w postaci wlasnie
perforowanego dolu, niby sens ma bo chlodzenie, ale olej wykipiony
wycieka. Do zniesienia.

Marcin Marski

problem z instalacją wodną w łazience
granitowy zlewozmywak + rdza