Re: Fuchsia "Flamingo" ?

Data: 2005-06-17 06:35:35
Temat: Re: Fuchsia "Flamingo" ?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl>

> Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie widzialam jeszcze takiej odmiany (faktycznie piekna) ale jesli to jest
> taka zwykla Fuksja (Ulanka) to nie zimuje w gruncie tylko w domu.

Reguła słuszna, wyjątki są:-) Ponieważ miałam już trochę dosyć ilości doniczek
przechowywanych w piwnicy, więc fuksje zostawiłam przed zimą w gruncie, gdzie
rośly cały sezon. Były lekko przykryte (z naciskiem na lekko). Zmarzły do
poziomu gruntu i odbiły od korzeni. A myślałam, że się pozbyłam kłopotu:-))))

Pozdrawiam, Basia.