Re: Fuchsia "Flamingo" ?

Data: 2005-06-17 09:39:26
Temat: Re: Fuchsia "Flamingo" ?
Od: "Teresa" <t...@o...pl>

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w >>
.

> Reguła słuszna, wyjątki są:-) Ponieważ miałam już trochę dosyć ilości
> doniczek
> przechowywanych w piwnicy, więc fuksje zostawiłam przed zimą w gruncie,
> gdzie
> rośly cały sezon. Były lekko przykryte (z naciskiem na lekko). Zmarzły do
> poziomu gruntu i odbiły od korzeni. A myślałam, że się pozbyłam
> kłopotu:-))))

Moje fuksje zmarzły w zeszłym roku,nie wyrzuciłam ich ale wstawiłam doniczki
(żeby ich mróz nie rozsadził) do piwnicy,wszystkie odbiły też od korzeni,
odmłodziły się :-)
przeważnie jeżeli chcemy się czegoś pozbyć z ogrodu to rośnie to lepiej:-)
Co roku obiecuje sobie że ograniczę doniczkowe ,a tu stale jeszcze
przybywa:-)

Pozdrawiam TeresaR